Ahh! Dedem ahh! Bir gün gelsen buraya Çakalları kovalardın taş ile Neler oldu kimler girdi araya Soruyoruz gözümüzde yaş ile - Şimdi gözde olan kimler var kimler İnsanımı dilim dilim dilimler Fink atıyor piyasada zalimler Yalan dolan dalavere iş ile - Çizmeyi aşanlar en güzel yerde Nedense her zaman düşeriz derde Değerlerim sürünüyor yerlerde Kündelendik sonuçlandı tuş ile - Bizler anlamadık bu nasıl işti Başımızda boza piştikçe pişti Eski dendi bazıları değişti Ne yazık ki damgalandık fiş ile - Uçtuk uçuyoruz geliştik diye Yerimizde sayıyoruz hep niye Yıllar sonra bize kalan hediye Hayalimiz yitip gitti düş ile - Fikrimiz her şeyden daha uluydu Yüreğimiz iman ile doluydu Yollarımız Atatürk’ün yoluydu Kala kaldık bir yaralı döş ile - Suat Zobu -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün Gelsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün Gelsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Üsdadım, şairler duygulara tercüman oluyorsa başarılı demektir. Siz de duygularıma tercüman olmuşsunuz, benim ifade edemediklerimi bir güzel şiirle dile getirmişsiniz her zamanki gibi. Selam ve saygı ile esenlikler dilerim.
önce içerik, dolu dolu bir anlam ve çok güzel bir anlatım...evet dedem aynen halimiz budur, bir musibet bin nasihatten iyi derdiniz ama bugünkü yönetimden daha acı ve kütü bir musibet olabilir mi. yoksa biz insanlığımızı mı yitirdik. yazıklar olsun bu millet senin bildiğin gibi değil dedem çok değişti, celladına aşık oldu yarımız zengin ettik birini elde bitti darımız... tebrikler en İYİ şair. selam, saygı ve de sevgilerimle...
Hay benim yüreğine kurban olduğum. Anlatılanlar gerçeğin ta kendisi olacak. Yazılan şiirin en hası olacak. Kafiyeler de öyle iş olsun cinsinden olmayacak. USTASIN USTAAA... Gardaşım benim...
Ölçülü ve kafiyeli yazdığınız şiiriniz, duygu dolu his ve heyecan dolu bir şiir olmuş sevgili dost.. Hayatın gidişatından hicran ve inkisarla iki büklüm oluşun serencamı olmuş adeta... Çakalların Arslan rolünde çalkım sattığı... Arslanların hicran pençesinde inim inim inlediği bir dünyada, ne geçmişten ne de gelecekten bahsetmek mümkün değildir.. Bizler anlamadık bu nasıl işti Başımızda boza piştikçe pişti Eskidendi bazıları değişti Ne yazık ki damgalandık fiş ile... maalesef diyorum... sevgi ve selamlarla...