Seni ben her anımda, öyle çok anıyorum, Ateşler içindeyim ,yandıkça yanıyorum , Ayrılığın inan ki ,yakmaktadır canımı Kapı hafif tıklansa ,sen geldin sanıyorum .
Sonbaharı yok mudur ? şu takvim yaprağının , Kara delik misali, zamanın batağının, Bir tarih ver ne olur, her an izlemekteyim , Her gün içersindeyim ,ben takvim yaprağının.
Vuslat yok mudur söyle ,boşa mı bekliyorum , Sana kavuşmak için, güne gün ekliyorum , Bil ki kalbim dayanmaz, ha durdu ha duracak , Varlığımı ben sana ,armağan ediyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saklı Tuttum UmudU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saklı Tuttum UmudU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vuslat yok mudur söyle ,boşa mı bekliyorum , Sana kavuşmak için, güne gün ekliyorum , Bil ki kalbim dayanmaz, ha durdu ha duracak , Varlığımı ben sana ,armağan ediyorum.
vuslata en kısa zamanda ulaşmanız temennisiyle kutlarım üstat
Sana kavuşmak için, güne gün ekliyorum ,
Bil ki kalbim dayanmaz, ha durdu ha duracak ,
Varlığımı ben sana ,armağan ediyorum.
vuslata en kısa zamanda ulaşmanız temennisiyle
kutlarım üstat