(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Visal.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Visal.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Degerli Faruk Agabey.Hayatimda beni siir yazmaya tesvik edenlerin en basinda sen gelirsin.Seninle cok güzel hatiralarim var.Yazsam kitap olur.Saatlerce,siir üzerine yaptigimiz sohbetleri,ömrümün en güzel anilari arasinda sayiyorum.Bu arada Üstat,siirlerini özledik.O güzel siirlerinden mahrum etme bizi.Hasretle bekliyoruz.Sana gurbetten en icten sevgilerimi yolluyorum.Sagol var ol Faruk Agabey.
Yarabbi!Ne asksiz gecen, bir gün ver, Ah!nede hasretlik ,ceken gönül ver, Umdugum cikarsa, hep asktan yana Ömrüme yetecek kadar visal ver.
Timur dostum faruk hatiber'in meth ettiği kadar mükemmel bir şairsiniz şiirleriniz'de bunun en güzel kanıtı sizi o tanıttı memnun oldum başarılarınızın devamını diliyorum saygılarımla selamlar.
Degerli Yusuf Bey.Güzel sözleriniz beni cok mutlu etti.Sizlerin bu sevgisine layik olabilirsem ne mutlu bana.Faruk Hatiber ile uzun senelerden beri dostuz.Sizide tanidigim icin cok mutluyum.Cok tesekkür ederim.
Degerli Murat Bey. Siir yazmak cok güzel.Ama suda varki ,sizin gibi bana her daim siir ilham eden dostlarin olmasi daha güzeldir. Sevgi ve saygilarimla.
hececi dostum,aslında öyle bir birikimin ve yüreğin varki bence her usulde yazabilir ve başarılı olursun,inan..potensiyelini daha tam kullanmıyorsun bile..bunu kmse bilmez ama ben biliyorum.. derinliğine sağlık..
Degerli Önder kardesim. Bizler ilk genclik yillarindan beri beraber ayni ortamda yetistik.Bu yüzden sen benim hissiyatimi cok iyi bilenlerdensin.Kendi düsüncelerimizin cilelerini beraber nasil hayata gecirdigimizi ,günler geceler boyunca nasil muhasebe yaptigimizi simdi siirlerimiz anlatiyor.Yazmaya devam kardesim.Sana gurbetten,en icten sevgilerimi yolluyorum.Siirle kal...tesekkürler.
İşte bu sevgili kardeşim.Kutluyorum,üzerine düşünce nasıl da oluyormuş.Dörtlükler zamanla çoğalacak inan buna.Hececi bir arkadaşımız daha geliyor aramıza.Tebrik ediyorum.Selam ve sevgiler.