Kopyala kes yapıştır etkisiz yorum olsun Okumaya gerek yok yeter ki torba dolsun Popülerlik önemli isterse hırbo olsun Hem nala hem mıha vur yeter ki torba dolsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İRONİK TAŞLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İRONİK TAŞLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İronik Taşlama başlığını taşıyan bir dörtlük yani topu topu sadece dört dize. İnsan bir merak eder de ne diyor, bu taşları kime fırlatmakta diye bir okur. Bu dörtlük de kimin kastedildiğini şu sitede 3-5 gün vakit geçiren herkes anlar. Ancak anlamayan sadece nedense bir kişi var. Her zaman olduğu gibi yine bu şiire de kopyala yapıştır yorumunu anında eklemiş. Sahi Şükrü Bey üstadım yorumunuzda o gülücük imgesini niçin kullandınız? :)) Niçin bir alttaki yorumu kopyalayıp yapıştırdınız:)))
Ben de aynen dediğiniz gibi yaptım, yanlış anlaşılmasın ironik anlamda 😂 *** İRONİK TAŞLAMA *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM.. Sonsuz selam ve saygılarımla.
.............................selamlar