Bedenler ezildi göz yaşlarında Keder sırtımızda doğal yük oldu Nice kişi gamlı dert başlarında Uykusunda iken canlar yok oldu
Tepeden tırnağa acı yüklendi Tümden insanlıkta o gün yoklandı Tükenen umutlar kalpte saklandı Depremleri görmek bize şok oldu
Ayakta durmak zor yerler kayıyor Felakete düşen çok geç ayıyor Hüzünlü feryadı faylar yayıyor Bağra girenlerle toprak tok oldu
Cennetin kapısı masuma açık Temellerin altı batak ve balçık Yer altında kaldı büyükle küçük Dünyayı terk edip giden çok oldu
Sorun bazen ihmal bazense çıkar Çalıp ta çırparsan elbette yıkar Haramı yutarsan kursakta tıkar Gözü doymayana çalmak hak oldu
Garibin suçu ne çektin tuzağa Çoluk çocuk kökten gitti uzağa Cehennemin dibi sana az ağa Yanlışa sapanlar kalbe ok oldu…
AZAP...(Kadri Atmaca) 06.03.2023
arkadaşlar her ne hikmetse bende teşekkür ve cevap butonu ile sayfasına gittiğim arkadaşların beğeni butonunu çalıştıramıyorum olay benimle ilgili değildir gereği bilginize sunulur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canlar yok oldu… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canlar yok oldu… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim bir daha böyle bir acı yaşatmasın tattırmasın bu millete acımız büyük yararımız onarılmayı bekliyor, kaleminiz daim ilhamınız bol olsun. Bu vesileyle depremde hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet yaralananlara acil şifa ve tüm milletimize başsağlığı diliyorum. Selam ve muhabbetle esen kalınız.
Değerli Şairim; Eserinizi severek okudum Bu güzel akıcı anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değerli Şairimiz, Yüce Rabbim bir daha böylesi Afetlerle,acılarla bizleri imtihan etmesin., İşin kusur boyutu,ihmal etkeni de bir başka boyut. Kalemine,yüreğine sağlık. Can-ı Gönülden, Tebrik ederim Selâmlar. Sevgiler.
Yüreklerimizdeki yangın halâ sönmedi. Kayıplarımız mekanları cennet olsun. Sağ kalan yurttaşlarımıza sabır,metanet versin,yaşadıkları olumsuz hayatları için Allah yar ve yardımcıları olsun. Değerli dost,duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygıyla,esenlik diliyorum.
Ramazan-ı Şerif’in habercisi, rahmet ve mağfiret gecesi #Berat Kandilinin ülkemiz ve tüm İslam alemi için hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum. Dualarda buluşalım
Emeğinize yüreğinize sağlık Hocam Beğenerek okudum anlam dolu mükemmel bir şiir olmuş kutlarım Selamlar saygılar Her sabah güneşle doğan umutlar, her yeni bahar ile tazelenen mutluluklar ve açan her yeni çiçekte gizlenen güzellikler sizinle olsun. Berat Kandilimiz mübarek olsun.
bir yürek sesi idi hassasiyetinizi kutlarım bizler bir şiirlik bile katlanamıyoruz müsebbipleri yurtdışı hazırlığında Allah sonumuzu hayretsin
kendi canıyla ödeyenler bir taraf nasıl bir vicdan taşırlar bilinmez merhamet nedir bilmezler. bu nasıl izan Allah kahretsin ! deprem değil öldüren insan.
Hisseden yüreğinize bizlere ulaştıran kaleminize sağlık diyorum. Millet olarak yüreklerimiz dağlandı, Rabbim bu necip millete bir daha böyle bir olay yaşatmaz inşallah, bu vesile ile hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet yaralılara acil şifalar geride kalanlara ise sabır ve metanet tüm milletimize baş sağlığı diliyorum. Selam ve Dua ile esen kalınız.
Değerli şairim yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, Sözlerinizi beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın.
Kadri Bey kardeşim bu güzel şiiriniz vesilesiyle On bir ayın sultanı mübarek Ramazan ayını müjdeleyen Berat Gecemizin insanlığa sağlık, sevgi, barış ve huzur getirmesini diler, dostlarımızın, aziz Milletimizin ve tüm İslam Âleminin Berat Gecesini tebrik ederim.
Aklanacağımız bir gece olması temennisiyle... Ümit ederiz ki bu mübarek gece, zor günler geçirdiğimiz; fakat gelecek adına umutla dolu olduğumuz şu dönemlerde yeniden bir uyanışa vesile olur.
Sayın AZAP Bey çok yerinde vurgulamışsınız olanı biteni. Bu lanete layık olanlara buyurduğunuz gibi cehennemin dibi uygundur. Tebrik eder saygılar sunarım.
böylesi hiç olmadı. bu büyük acıyı nasıl unutur bu acıya nasıl dayanır insan? elbet Rabbin yardımı ile. ne büyük bir savaştan çıktık yine. ne çok can gitti içimiz d/ağlandı da d7ağlandı.
mekanları cennet olsun
dualarımız onlarla
Allah acil şifalar versin yaralılara
yaşadığım sıkıntı ve annemin rahatsızlığının üzerine acı yok sanmıştım ve Allah beterinden saklasın.
yangın yeri yürekler.
minicik bedenler kaldı enkaz altında
ah, be çocuklar nasıl nasıl kıydık sizlere?
payımıza düşeni yapmak zorundayız
bu ülke kolay kurulmadı ve kolay gelmedik bu günlere
acı çok acıttı içimizi
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN DEĞERLİ HOCAM
annemle ilgilenmek zorundayım ve de seve seve ki onun varlığı Rabbin bahşettiği eşsiz bir hazine bu bağlamda ne yazmaya vakit buluyorum ne de değerli hocalarımı tek tek okuyup detaylı yorum yapmaya
Yüreğinize sağlık hocam anlam dolu duygu yüklü şiirinizi keyf alarak okudum yürekten tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim. Rabbim tüm gecelerini Beraat gibi geçiren kullarından eylesin inşallah.
Allah razı olsun hocam Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Yaşamını yitiren kardeşlerimize rahmet, hayatta olan depremzede insan evladına sıhhat afiyet dilerim Tekrarından Allah'a sığınırım Berat Kandilinizi tebrik ederim Nicelerine sıhhat afiyet, huzur, bereket içinde ermenizi dilerim Selam ve saygılarımla.
Acımız çok büyük. Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet , yaralılarımıza acil şifalar dileriz 🙏 Umarız ki yaralarımız bir an önce sarılır, bu büyük depremden dersler çıkarırız.
Şiiriniz için tebrik ederim Yüreğinize kaleminize sağlık Nice kalıcı şiirler dilerim
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Ne yazsak bir eksik kalır bu acıya.. Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları... Artık sözün bittiği yerdeyiz! Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. BERAT KANDİLİ'MİZ MÜBAREK OLSUN..
Depremde hayatını kaybeden tüm insanlarımıza Allah cc rahmet eylesin mekanları cennet olsun bir daha yaşatmasın inşaAllah bizlere Vefa dolu güzel yüreğiniz var olsun üstadım Saygılarımla...