(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜL EYLE BENİ ( YAKARIŞ ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜL EYLE BENİ ( YAKARIŞ ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu Aşk Teslimiyet adına Güzel bir Şiir. Güne yakışır. Şu Buhranlı günlerde seçilirmi bilemem. Gerçi yüreğinle kuş tutsan,sanki yazı tura gibi, Sıraya diziliş gibi bir geçiş var, Kurulun da bir bildiği vardır heralde. Açıkçası biz bilmyik,Beyimiz bilir. Kalemin yüreğin var olsun. Şiir tadında yaşam dilerim. Selâm ve Dua ile.
Üstadım Sizler zaten günün şiiri yapmışsın ALLAH Razı olsun Seçki kurulumuz sağ olsun yeni kardeşlerimizvar. Teşvik babında da olsa onlardan yana tercih kullanmaları şahsıımı ziyadesiyşe memnun eder.
ŞİİR Güne düşsün diye değil SANAT DEĞERİNİ GÖRSÜN Ve ULAŞMASI GEREKEN YERE Ulaşması yeterlidir....
Yüreğine sağlık hocam kaleminizi kutluyorum anlam dolu şiirinizi beğeniyle keyf alarak okudum nice şiirlere tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Şükrü Hocam ...Müminin mümine duası ALLAH C.C Katında Karşılık bulandır. Son derece zor bir SINAV Veriyorum ... Bu Sınav hakla batıl mücadelesi gibi ağır bir durum.
BU AŞK MEVLAMIN BANA İKRAMIDIR.
O Kadar hassas davranıyorum ki ..NE GÜL'Ü İNCITİYORUM NEDE RABBİMİ GÜCENDİRİYORUM ..
ÇOK BÜYÜK BİR AŞK GÜL'E OLAN AŞIK BÜLBÜL OLMAZ MI HİÇ.
Saygıyla Teşekkür ediyorum.
Kıymetli Hocam Dualarınızı eksik etmeyin İNŞALLAH...Selam ve dua ile..
Güzel bir Şiir. Güne yakışır.
Şu Buhranlı günlerde seçilirmi bilemem.
Gerçi yüreğinle kuş tutsan,sanki yazı tura gibi,
Sıraya diziliş gibi bir geçiş var,
Kurulun da bir bildiği vardır heralde.
Açıkçası biz bilmyik,Beyimiz bilir.
Kalemin yüreğin var olsun.
Şiir tadında yaşam dilerim.
Selâm ve Dua ile.