Kaldırsınlar aradan hasreti Birleştirsinler tüm sevenleri Bırakın kini düşmanlığı Seven alsın sevdiğini Ne kaldi ki yalandünyada Neden bu düşmanlık bu kavga Kardeşce yaşamak varken dünyada Sevgiyle yaşayalım hep birlikte Sevgi tüm kötülüklerin anahtarıdır Güzel dünyamızın temelidir Gelin birlik olalım hepimiz Kıralım zincileri haykıralım sevgiyle Ne mal ne para sevgi vermez insana Parayla alınmaz bu güzel dünya Gelin hep birlikte olalım Sevgimizi haykıralım tüm dünyaya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaldırsınlar aradan hasreti Birleştirsinler tüm sevenleri Bırakın kini düşmanlığı Seven alsın sevdiğini Ne kaldiki yalan dünyada Neden bu düşmanlık bu kavga Kardeşce yaşamak varken dünyada Sevgiyle yaşayalım hep birlikte Sevgi tüm kötülüklerin anahtrıdır Güzel dünyamızın temelidir Gelin birlik olalım hepimiz Kıralım zincileri haykıralım sevgiyle Ne mal ne para sevgi vermez insana Parayla alınmaz bu güzel dünya Gelin hep birlikte olalım Sevgimizi haykıralım tüm dünyaya ................. oyyy oyyyy oyyyy benim canımda ne maharetler varmış da benimmi haberim yokmuş nihayet ilk yorum bana kısmet oldu dicektimm diyemedim:):): yakalayamadımmm yine ):):)
......kalemin ve yüreğin ...daim olsun güzel yürekli kardeşim benim seni seviyorummmm:):) ...... yazmaya devammm tebrikler.... sevgimle kall katre..katre...
mavikatre tarafından 9/9/2008 1:57:15 AM zamanında düzenlenmiştir.