(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOKAK ÇOCUKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOKAK ÇOCUKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:(( Yüreğimiz parça parça.Zaman ayırsak bir parça sokakta kimse kalmayacak.Elimizden geldiğince..imeceyle ince ince .kazanılsa her bir çocuk.Duyarlı yüreğinizi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Evet toplumun bir çok kanayan yaralarında biri olan sokak çocukları konusu. Aslında,bu konuya devletin,"sosyal devlet"olduğunu hatırlayarak en acil biçimde el atması gerekir. Şiir,duyarlı yürek sesiydi... Saygıyla kutlarım,esenlik dilerim.
Baba yok Anne yok Kimlik yok Sevgi yok Evleriniz sokaklar Yatağınız karton kutuları Adınızıda biz koyduk Sokak çocukları
Biz sizleri görmüyoruz Biz sizleri duymuyoruz Sizleri gördüğümüz de acı çekmiyoruz
Affedin çocuklar bizleri Çok özür diliyoruz
Esar ŞAHİN ........ Bir gün biz sokakta kalsak o yavruların yaşadığı ortamlarda yaşasak öyle giyinip yesek içsek, mesela aç kalsak su ile sabahlayıp su ile akşamı. yapsak. Horlansak itilsek kovulsak küçük düşürüküp aşşağılanmış olsak. Aceba o zaman da bu masum yavrularımızı bu evlatlarımızı isimsiz yersiz yurtsuzlarımızı görmezlikten gelebilirmiyiz. SEVGİLİ ŞAİR; Elin kolun yüreğin dert görmesin adına "MİLENYUM" dediğimiz bu çağ'da bile hala çocuklar sokaklarfda yaşıyor hala çöplerden yiyecek arıyorsa bu onların ayıbı değil. O masum çocukları sokaklara atan bırakan daha bir günlük masum yavruları çöp konteynerlerine atıp ölümüne sebep olan anne olamayan annelerin baba olsmayan babaların ve duyarsız insanların suçu değilmidir.saygımla.
Sanki birey olarak bizimde katkımız olan toplumun suçunu yada bu suçta birey olarak katkımızı düşünüp suçu ört bas etme çabasıyla çoğu kez görmezden geldiğimiz ve adını koyduğumuz sokak çocukları..
Kimsesiz bir başına Yaşam kavgasına erkenden düşüp yaşama tutunmaya çabalayan bu çocuklar toplumun ve insanın onur suçu...
Olağan zamanlarda düşünmediğimiz bir konuyu düşündürdüğünüz için teşekkür ederiz