(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜR ŞİİR KUŞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜR ŞİİR KUŞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest şiirler,yelelerini rüzgarlarda savurarak özgürce coşup koşturan yılkı atı gibidir. Vezinli şiirler ise,dil zenginliğinin ışıltılar saçan hazinesi. Benim bakışım budur şiir sanatına. Değerli şairim,her iki kalıptaki şiirler hep özgür kalsın dileğim.Her iki şiir ekolü de bizim edebi zenginliğimiz.Önemli olan duyguların şiire,şairler tarafından nasıl yansıtıldığı ve vermek istedikleri. Kısa ve öz anlatımlı şiiriniz için kutluyor,esenlik diliyorum.
Tamamen aynı düşüncedeyiz üstadım. Aruzun Türkçedeki mimarı Mehmet Akif yok sayılabilir mi ? Şiir monotonlaşmamalı özgür olmalı. Veznin pranga olması acı severliğindendir. Saygılar.
Ellerinize yüreğinize duygularınıza sağlık hocam tebrik ederim canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiiriniz kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Vezinli şiirler ise,dil zenginliğinin ışıltılar saçan
hazinesi.
Benim bakışım budur şiir sanatına.
Değerli şairim,her iki kalıptaki şiirler hep özgür kalsın dileğim.Her iki şiir ekolü de bizim edebi zenginliğimiz.Önemli olan duyguların şiire,şairler tarafından nasıl yansıtıldığı ve vermek istedikleri.
Kısa ve öz anlatımlı şiiriniz için kutluyor,esenlik diliyorum.