Hey şehrimin insanları, Köylü,kentli,yabancı. Başıma taç ettiği dostlarım. Şairliğimi kıskanan düşmanlarım. Hale,Jale,Lale. Bütün mahalle. Ana,baba, Bacı,gardaş. V.s Bana yalnız geceleri. Uyku satan yok mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYKU SATAN YOK MU ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYKU SATAN YOK MU ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Başıma tac ettiği dostlarım'' Orada bir ''m'' sesi klavye hatası sonucu çıkmamış olabilir mi acaba? Ne bileyim Belki de hata değildir. Sonuçta ben jüri üyesi değil, sade bir şiir okuruyum. Saygılarımla.
Bende uyku satın almak isterim şair, eğer ciddi bir müracaat olursa n'olur haber ver. Latife bir yana çok sempatik ve aynı zamanda yaşamayan anlayamaz tarzından bir şiir olmuş . Yüreğinizi kutluyorum, hislerime tercüman oldunuz. Sevgim ve saygımla.
Orada bir ''m'' sesi klavye hatası sonucu çıkmamış olabilir mi acaba?
Ne bileyim Belki de hata değildir. Sonuçta ben jüri üyesi değil, sade bir şiir okuruyum.
Saygılarımla.