Diyorum’ki, hep kendi, kendime Arama hata hiç kimselerde Hatasız değil hiç kimse Doldur tıka basa sür sürmele Gülümseyen gözlerine sevgiyi.
Yaşa en güzelinden hayallerini Yürü Allah’a, ellerini aç semaya Duâ’lar et can gibi sevdiklerine Karşılanır arş-ı alâ’da aminlerle.
Gör bak etrafında her şey canlı Allah bizler için hepsini yarattı Otu, ağacı, çiçeği, börtü böceği Ve bizler gibi var etti insanları.
Takma kafana derdi kederi Dokun etrafına sevgiyle Bil sana verilen nimetleri Kapatma gözünü güzelliklere.
Mutlu et, sev kendini önce Yaşa hayatını gönlünce Seversen sevilirsin sende Mutluluğu kendine çok görme.
Sevebildiğin kadar varsın alemde Sevgin kadarsın varlığının içinde Sevmek sevilmek değer herşeye Şükret, dünyaya insan geldiğine Yokken var eden kalbe sevmeyi verene!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERŞEYE RAĞMEN YAŞA HAYATI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERŞEYE RAĞMEN YAŞA HAYATI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İt
İçinde sevgi barındırmayan yüreği, kes at çöpe.
Bırak yemesini,koklamaz it bile..
Kul düşünce