Zaman sular gibi akmakta, nerde kaldı bahar, Ne âşk ne sevdayı tattım, virâ-n_ olup giderim. Gönül veren niye yok,sevgi yok gönülse susar, Geçip gider baharım serde der-t_ olur çekerim.
Yazım geçip hazanım geldi, sevmedim ki güzel, Geçip gider zamanım sevmedim de hiç naçarım, Ne aşk ne sevda çekip aşkla yanmadım bi güzel, Solup giden baharım, aş-k_ arar yanar susarım.
Gönül bu, aşka susar dert çeker durur yanarak, Ne sevgi buldu ! ne aşk buldu, sevmemiş güzeli, Güzel görür de sevinçten bakar, sever sanarak, Ne sevgi buldu, ne aşk buldu ! görmemiş bu deli.
Hazanda sevgiye yer yok, gönül viran ne çare, Yakın zamanda biter gün, zaman gelir giderim, Güzel severse de sevmem, viran gönül biçare, Hazan gelir seviyorsam da, sevmeden göçerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aruz SEVMEDEN GÖÇERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aruz SEVMEDEN GÖÇERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hazanlarda da sevgileri yakalamayı ve yaşamayı da öğrenmeliyiz ve aşkı en umutsuz halimizde bir kendmize yaşam diye seçmelitiz. Yoksa gerçekten yaşamak çok zordur.
Üstadım ne deyim ne yazıyım sizin bu şiire diye çok düşündüm inanın içten söylüyorum tek kelime ile '' HARİKA '' demekten başka bir şey bulamıyorum..saygılarımla
Zaman su gibi akarken baharı biz yakalmalıyız.Gözetmek lazım demek ki,yoksa sevgisiz daha ne yazlar ,ne kışlar ,ne baharlar geçer. Yüreğimiz sevgiye ve baharları yaşamaya hep açık ola...saygılarımla.