Rüyalarımız yetim, çöktü karabasanlar, Ölüm mukadder elbet, uykudayız lakin biz! Tüm coniler revaçta öksüz kaldı Hasanlar, Asırlara hükmeden bir geçmişe sahibiz!
Yüzümüze güleni dost zannettik iş tuttuk, Nefsimize özendik aslımızı unuttuk, Helal haram demedik renksiz lokmalar yuttuk, Her sofranın altından çıktı bir ali cengiz!
Nasırlı tarihlerin bembeyaz sayfasıydık, Barbaros Hayrettin’in kahraman tayfasıydık, Göğsümüzde imanla insanların hasıydık, “Ya şehit ya Gazi’ydik buydu zaferdeki giz!
Korumazsa bozulur milletler cevherini, Alamazlar tarihin akışında yerini, Ne de çabuk unuttuk Malazgirt Zaferini, Bu millete ne oldu sanki bir ölü deniz!
Uyan ey geçmişini unutan nesil uyan, Kitaplar küflü rafta kalmadı hiç okuyan, Gaflete dalmış ruhlar yok feryadımı duyan, Hangi boyuttasınız korkar sizden gölgeniz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYALARIMIZ YETİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYALARIMIZ YETİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstat; Kendinden başka hiç bir şeyi düşünmeyen okumuş cahiller topluluğu olduk, çıktık.. Bu güzel eleştiren şirinizi beğeniyle okudum. Kutlarım. Saygılar, selamlar..
İçinde millilik kokan ve güzel öğütler veren bu güzel şiiri yazan kalemi yürekten kutluyorum başarılarınızın devamı dileğimle selam ve saygılarımla hayırlı günler dilerim.
Uyan ey geçmişini unutan nesil uyan, Kitaplar küflü rafta kalmadı hiç okuyan, Gaflete dalmış ruhlar yok feryadımı duyan, Hangi boyuttasınız korkar sizden gölgeniz!
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık saygı değer hocam çok güzel bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Maşaallah, tebriklerimi arz ediyorum Üstadım.. sizi ve muhteşem eserinizi kutlarım; kaleminize, yüreğinize, gönlünüze sağlık.
"Sakın Allah'ı unutanlardan olmayın! Allah'ı unutanlara Allah da kendi kendilerini unutturur!" diye evrensel bir gerçeklik vardır ya Üstadım.. bu sebepten olsa gerek ki, bizim "benliğini unutan nesil" dediğimiz bir kesim Allah muhafaza, bunun neticesi olabilir diye düşünüyorum! Saygılarımla
çok güzeldi, çok acıklıydı, öğüt,sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Muhterem SOYUDURU. Benliğimize ve tarihimize dönüş anlamlarını yansıtan nefis şiirinizi hassas bir heyecanla okudum; çokça duygulandım, içlendim, bir yandan yıllarca bu uğurda çalışmalarımıza yandım, yazıp çizdiklerimizin (genelde) hiç bir işe yaramadığına kahroldum.Şiiriniz bana maalesef bu duygu ve düşünceleri verdi. Bir bakıma haklısınız diye düşündüm ve Türk milliyetçilerinin, yıllarca ülkücü kavramı ile menfaatlenenlerin son durumunu görünce,bilince, size hak vermekten kendimi alamadım. Ancak biliyoruz ki milletlerin tarihinde zamanla büyük düşünce adamları, toplumu koşturan idealistler, onlara yön verebilenler şu veya bu şekilde ifsata uğrarlarsa toplum bu hale gelebilir. Yakın tarihimiz Osmanlı da bu durumun koca bir örneğidir. Ancak soyunda Türklük olanlar asla ölmez, külleri dahi kalsa ondan yeniden doğarlar. Cumhuriyetimiz de bunun emsalsiz bir örneğidir. Yine biliyoruz ki Türkler asla ölmezler, geçmişte tarihin her döneminde oldukları gibi, geleceğin tarihinde de olacak, ebediyen yaşayacaklardır.Bu bilinç ve düşünceyle günümüzün de geçici bir hedef saptırıcı oyundan kaynaklanan oyalanma zamanı olduğunu görüyor, bu oyalanmaların hiçbirimize "Kızılelma" ülkümüzü unutturmamasını diliyor, tebriklerimle gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Kimlik arayışına sıklıkla itilen bir milletin nereye dönmesi gerektiğini, nereye bakması ve anlamlandırması gerektiğini vurgulayan eşsiz dizelerdi. Yürekten kutluyorum değerli kalemi. Saygı ve selamlarımla. Cumanızı da tebrik ediyorum.
Merhaba değerli dost Şiirin her zaman kigibi güzel Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun. Tüöm şiirlerin ŞAH ESER olsun Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça ve de hoşça kal
Beğeni ile okuduğum bir şiir'di.
Değerli dost şairim,kutlarım gönül sesinizi.