(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmişe özlemin adı nostalji olunca çocukluktaki ramazanın tadını bulmak pek mümkün olmuyor artık. İçten duygularla yazılşmış şiirinizi beğeniyle okudum. Tebrik ve saygılar.
Çocukluğumuzun Ramazanlarını nasıl hatırlamaz ki insan. Hergün birbirimizde güle oynaya iftar açardık. Bugün apartmanlarda kimsenin kimseden haberi yok. Midelerimize gem vuruyoruz sadece. İbadet şuuru tamamen silinmiş. Ve en önemlisi bizim oruç tutmamız değil, orucun bizi tutmasını unutmuşuz. Yüreğine sağlık efendim. Muhabbetle....
Şiiri okurken aklıma okuduğum bir kitaptan satırlar geldi..Kitap 1920lerde yazılmış ve yazar diyorki ah nerde o eski ramazanlar:) düşünün 1920lerde bile eski ramazanlara özlem tüm şiddetiyle varmış... Tebrik ederim şairi...Nice şiirlerde efendim...
Güzel bir nostalji geriye gidip o güzel günlere duyulan özlem.Yaşamak için yaşamaya niyet edenleri sarsın bu güzel Ramazan hikayeleri.Yüreğimiz sevgiye ,geçmişe ve geleceğe açık olsun.
Allah cc razı olsun. Kimsenin kimseye sağısının kalmadığı yada azaldığı bir dönemden geçerken eskileri hatırlatmanız çok takdire şayan olmuş. Tebrikler.
Allah cc razı olsun. Kimsenin kimseye sağısının kalmadığı yada azaldığı bir dönemden geçerken eskileri hatırlatmanız çok takdire şayan olmuş. Tebrikler.