Bir ayrılık daha yaşadı gönlümüz Bir veda ..bir hüzün daha ... Bak yenildik işte .... Bir kez daha aşka ... Bir kez daha hayata...... Takatim yok yanlızlığa... Kalmalıydın oysa hep baş ucumda... Dayamalıydım başımı omzuna... Tutmalıydın elimden sıkıca... Kondurmalıydım son busemi yanağına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
veda.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
veda.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz hayatı başkaları iç,in yaşamaya devam ettikce... ve kendi mutluluğumuzu başkalarının mutluluğu için terkettikce... ayrılıklar hep olacak ve canımızı hep acıtacaktır... çok içtendi. derindi. tebrikler, saygı ve selam ile...
ölüme yön veren kan kustum gecelerce.. kazıdım musalla taşını yorgun bedenime.. allaha değil sana küstüm, tövbe.. sığmadı aşkım koca kalbime, olsun kalsın MAHŞERE...
Bir ayrılık daha yaşadı gönlümüz Bir veda ..bir hüzün daha ... Bak yenildik işte .... Bir kez daha aşka ... Bir kez daha hayata...... Takatim yok yanlızlığa... Kalmalıydın oysa hep baş ucumda... Dayamalıydım başımı omzuna... Tutmalıydın elimden sıkıca... Kondurmalıydım son busemi yanağına...