İskenderun ötesine Arsuz deyiler Arsuz Arsuz deyiler Yetim hakkı yiyene de Çalıp çırpıp soyana da hırsız deyiler hırsız Gudubet olan adama Nemrut olan adama Nursuz deyiler nursuz
Erciyes’in tepesinde kari durayi kari Karı durayi Adam adamsa yüzüne İnsan insansa yüzüne Nuru vurayi nuru Önemlidir kişinin Elbet namusu ari namusu ari
Köylere şehirlere insan dolmalı insan İnsan dolmalı İlim Çin’de olsa da arayarak bulmalı insan Arayarak bul İster kadın ister erkek Önce insan olmalı Önce insan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Önce İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Önce İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısınız hocam her şeyden önce insan olmak... Ama ne yazık ki günümüzde özüyle, sözüyle bir olan insan kalmadı artık... İnsan yüreğinize gönül dolusu tebrikler... Sonsuz saygı ve selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 9/15/2022 6:11:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her şehrin girişine ya da herkesin görebileceği bir yere çerçeve yapılıp asılması gereken harika öğütlerle bezenmiş muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, saygı ve hürmetlerimle. Esen kalınız.
Önce insan ve ahlaklı olmalı. Değerli Suat kardeş çok güzeldi teması şiirin. Haklı ve yerinde bir konu. Kutlarım sizi yürekten. Yüreğinize emeğinize sağlık.
*** ÖNCE İNSAN *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...