(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEZMİSİN ANNELER HEP AFFEDER. NEDEN SESLENDİRMEDİN BU ŞİİRİNİ VİLDAN HARİKA OLMUŞ. TEBRİKLER. KUTLARIM.
bu dizeleri yazarken sana annem . yaşlar suzlmekte,gözlerimden beni affedebilecek mısın annem, kelimeler üzgün olduğumu anlatmama yetmez .... kifayetsiz kalir,annem boğazımda düğümlenir, sözcükler dizelere sığmaz, sana olan sevgimi anlatmak için ..... yüreğimdeki sevgin çok derin hakkını ödeyemem ne yapsam pişmanlığımı anlatmak için, elimde olmadan üzdüm seni istemezdim ama oldu annem. beni affedecek mısın üzgünüm herşey için.... hakkını helal et annem affımı diliyorum senden.
Bana yazdigin siir supriz oldu,cok duygulandim ve agladim.beni hic bir zaman utandiracak birsey yapmadin ki, benden af diliyorsun.her anne kiz arasinda olan onemsiz tartismalar icin bu kadar uzuldun,SENI AFFETTIM,SENI SEVEN ANNEN PERIHAN.
SIIR DOSTU tarafından 9/1/2008 2:47:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
SIIR DOSTU tarafından 9/1/2008 5:30:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anne sevgisini anlatan bir şiir. Kah pişmanlıklarla kah af dilenmekle, geçirilen dizeler. Anneler sever evlatlarını Vildan hanım. Muhakkak affeeder.Belkide çoktan affetti. Sağlıcakla...
NEDEN SESLENDİRMEDİN BU ŞİİRİNİ VİLDAN HARİKA OLMUŞ.
TEBRİKLER. KUTLARIM.
bu dizeleri yazarken
sana annem .
yaşlar suzlmekte,gözlerimden
beni affedebilecek mısın annem,
kelimeler üzgün olduğumu
anlatmama yetmez ....
kifayetsiz kalir,annem
boğazımda düğümlenir,
sözcükler dizelere sığmaz,
sana olan sevgimi anlatmak
için .....
yüreğimdeki sevgin çok derin
hakkını ödeyemem
ne yapsam pişmanlığımı
anlatmak için,
elimde olmadan üzdüm seni
istemezdim ama oldu annem.
beni affedecek mısın
üzgünüm herşey için....
hakkını helal et annem
affımı diliyorum senden.