Bazen düşünüyorum Düşünüyorum Düşünüyorum Düşünüyorum.. Düşündükçe Daha da çok düşünüyorum.. Ve düşünüyorum Hala düşünüyorum.. Ama hatanı bulamıyorum Allah’ım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kul Takdiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kul Takdiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu düşünme bazen değil ,devamlı aslında.Yaşam demek düşünmek demek..Düşünüyorsak varız..Cüz-i irade ile cüz-i düşünce..Mükemmelde hatayı aramak nafiledir.Hata aramak iyi tanımlayamamaktan ve tanımamaktan kaynaklıdır.Sınırsız bir güç ve sınırsız bir varlık .Evren onun yalnızca bir cüz'ü..Düşündürücü ve cevabını içinde getiren mısralar.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Özellikle hatasını aradığımdan değil ama düşünürken her şeyin ilahi adalete hizmet eden ilahi takdiri fark etmek aslında. Mısralarım birebir doğru, hayatımdan bir kesit. İstemediğim şeyler olunca bile bu cezayı çok güzel hak ettiğimi düşünüyorum. İyi şeyler de olmuyor değil. Ama düşünüldüğünü ve hakkında doğru yargılamalar yapıldığını bilmek huzur veriyor. Yorumunuza katılıyorum. Teşekkürler.