(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKTAN ARTAKALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKTAN ARTAKALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kesinlikle sevgi olmalıdır. Ona doğru evrilmelidir.
Ve: ".. Resimlerdeki gözyaşlarıyla yıkanırken hasret Anılarla canlanıverir taptaze yeniden Hiç bitmeyen senfonilerdeki melodik sevişlerde Cenazemin külleri savrulur unutulduğu yerden"
Önerdiğim şeye dönüşebilseydi bu yazdıklarınız, az yoğunda yaşanırdı mutlaka güzel acılar kimbilir!?..
Ama böyle bir şiir çıkar mıydı o vakit? Şiir bunun için değil mi biraz da, öldürmeyen acıların, güçlendirilmişliklerini yazdığımız türdür şiir, bu nedenle mutlaka..
Saygılarımla efendim.
Göktürkmen tarafından 9/9/2008 6:34:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cenazemin külleri savrulur unutulduğu yerden ************************************************************* Neden ki? Bu melankolik hal, hayra alâmet değil! Siz yine dünyaya güzel gözlerle bakın lütfen efendim.
Aşklardan arta kalan öyle çok şey oluyor ki...Hepsi de ayrı bir gönül sızısı bırakıyor,zaman zaman inleyip,bize hatırlatan... Çok güzeldi Ebru Hanım..Tebrik ederim.Sevgiler...
Cenazemin külleri savrulur unutulduğu yerden
şairler bize yalan söyledirler, aşk yoktu...
acı ve hüzün vardı
gelincik çiçeğinde
kan damlıyordu, yüzümüze...
lal olan masallarda
yüreğine sağlık...