SÖZÜN EN GÜZELİ, LA İLAHE İLLA ALAH MUHAMMEDÜN RESULÜLLAH,ALLAHU EKBER.
Allahaşkını,kalbine Allahaşkı düşenler bilir Ömrünce hep,Allaha güvenir,Allaha dayanır İyiliklerine ve nimetlerine daima şükür eder Ya Rabbi,Allahım,Kahrında lutfunda hoş der Lütfen,hiç beni bana bırakma diye dua eder.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜN EN GÜZELİ, LA İLAHE İLLA ALAH MUHAMMEDÜN RESULÜLLAH,ALLAHU EKBER. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜN EN GÜZELİ, LA İLAHE İLLA ALAH MUHAMMEDÜN RESULÜLLAH,ALLAHU EKBER. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda her zamanki gibi anlamlı güzel eserlerinizdin birini okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Tebrikler harika çok güzel bir şiir beğeniyle okudum ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık hocam can-ı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi nice böylesi güzel şiirler de buluşmak dileğimle mürekkebiniz bitimsiz kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
İhlâs dolu yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyor, gönülden kutluyorum tebrikler. Sonsuz selam ve dua ile. Hayırlı Cumalar diliyorum. Allah'a emanet olun.