Hüsranlarıma beş basıyor lal dilimin canhıraş feryadı İçimin içinde yanıyor Onca sinsiliğin cehennem ateşi Sevgi ve tutku dedikçe Tutuklandık bir gözü karaya Bu enkaz altındaki çırpınışlarda ne acaba Gönül sesimin kısıklığı Boğazımı yakıyor
Firakın önünü arkasını yar edinmişim Güven ve vefanın esamisi de kalmamış Kırpık kırpık ancak sunulur olmuş aşklar Çıkarların gölgesinde
Bir tek gerçek yok imiş gülümsemelerde Yol asfalttan çıkınca sona erermiş Ellerinin boş kalışına aldırmadan Kapı ardına dek açıkmış Sevgi ve aşk denen şey hep cebe bakarmış Vuslat yassıya bile varmazmış
Şiirsel serenatlar boş işlermiş Gözlerin parıltısı ancak altınlara yansırmış Sen her gün kan kusarken O ise mışıl mışılda uyurmuş Düşlerime yol çizmek ancak tesadüflere kaldı Hala daha Bir kaktüs dikenine uzatır dururum elimi Kanayan avuçlarımda nankörlüğün artıkları Bir haspanın yalanlarını taşıyor Yarım yamalak duygular beynimi kurcalarken Her şey göz açıp kapayıncaya kadarmış Gözlerimde hayretin yıldırımları delice çakıyor
Umutlarımı vefadan yoksun koyanlar Selamı sabahı çoktan unutmuşlar Gecelere sardılar yalnızlığımı kördüğüm Rabbime sığınmaktan başka çare mi var Sevgimin ipinin ucu da ancak görebildiğim
İnsanlar bu devirde İblisi bile çoktan saf dışı etmiş Kim kimin derdini çekermiş ki Tutku ve sevgi hissi bilinmez baharda kalmış Yosun kokusu Hep kuzeyden aksediyor boşluklarıma
Deniz ve rüzgar bile alaya alıyor bağlılığımı Her neyse değmedi emek ve yorgunluğuma Bu bir kucak gül keşke dalında kalsaymış Kokusunu mademki herkes koklayacaksa Ücreti karşılığında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapı ardına dek açıkmış… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapı ardına dek açıkmış… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Firakın önünü arkasını yar edinmişim Güven ve vefanın esamisi de kalmamış Kırpık kırpık ancak sunulur olmuş aşklar Çıkarların gölgesinde
Bir tek gerçek yok imiş gülümsemelerde Yol asfalttan çıkınca sona erermiş Ellerinin boş kalışına aldırmadan Kapı ardına dek açıkmış Sevgi ve aşk denen şey hep cebe bakarmış Vuslat yassıya bile varmazmış
Umutlarımı vefadan yoksun koyanlar Selamı sabahı çoktan unutmuşlar Gecelere sardılar yalnızlığımı kördüğüm Rabbime sığınmaktan başka çare mi var Sevgimin ipinin ucu da ancak Görebildiğim.
Çok güzel ve çarpıcı duygular. Ayni zamanda insanı irdeleyen dizeler. Muhteşemdi şiir dost. Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
Hayırlı geceler değerli üstadım yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, Yazıp bizlerle paylaşmış olduğunuz sözlerinizi büyük bir zevk ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Ben de diyorum ki kulağım neden çınlıyor dün geceden beri. Bütün siteyi dolaştım ancak buldum:))
Abi, Ersin çok güzel söylemiş. İkimiz hatta hepimiz ayrı kalemiz sonuçta ama sizin kalem Umman gibi, duble dünya... Ne ararsan tam kıvamında var içinde...
Bu denli vefasızlıkları okuyunca bir zamanlar çok okunup söylenen bir Acemkürdi şarkımız aklıma geldi: "Bir vefasız yâre düştüm hiç beni yâd etmiyor/Bâdeler güller, çemenler ömrümü şâd etmiyor./Her ne yapsam nevnihalim gamdan âzat etmiyor/ Bâdeler güller, çemenler ömrümü şâd etmiyor..." Bir arkadaşım; "İnsanı insan yapan vefâdır...Sana dost görünen vefâsızsa onu; seni terketmeden önce Sen onu terkedeceksin..." derdi. Bu söz bana defalarca doğruluğunu kanıtladı. Güzel şiiriniz de bunu kanıtlıyor. Her sevdiğimizin vefâlı olması dileğiyle, tebriklerimi iletiyorum. (Aksakal)
Hayal bile kuramaz olduk ki abi. Ya da şöyle diyeyim, bizim hayallerimiz o kadar fakir ki, söylemeye bile utanıyor insan. Hani öylesine basit şeyler, ederi yok ama yokluğunun pahası çok pahalı olan içsel huzura dair şeyler...
Aşk ile hayatı, hayat ile insanı harmanlayıp eşsiz bir eserle sermiş önümüze usta. Alan aldığını alsın. Kalan zaten benim demiş...
Var olsun şair de kalemi de...
Sevgi ve hürmetle...
uykusuzadam tarafından 6/4/2022 3:34:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
düşmanım olsa dahi kimseyle karşılaştırmasın Allah böyle bir nankörü sürüsü çok mu çok bol olsa da zira insanlıktan çıkarır böyleleri dost her yerde karşımızdalar aslında bir köstebek gibi...türlü kuyu kazarlar insanlara nazik ve anlam dolu yorumuna çok teşekkür eder esenlikler dilerim...
sosyete yaparsa aşk, fakir yaparsa malum... zamanenin geldiği noktanın bence özeti budur...elbette ki genellemek çok yanlış olur ne birliktelikler var konu komşunun ibretle bakıp imrendikleri. önce ahlak, sonra anlayış sanırım en güzel birliktelik. tebrikler ve saygılarımla...
olan hep bu işte hocam güven duygumuzu ve sevgimizi yerle yeksan edenler tutuşan sözcükler çıra gibi yanan yürek biz çoktan geçtik de dünyanın malından mülkünden ve kalbimizle şerh düşüyoruz evrene kıymet bilmeyen kim ise var olsun kaleminiz.