(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtibar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtibar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir Başlığını okuyunca içimden şiiri oku kim kaybetmiş diye sadece tek kelime yaz dedi. O niyetle gelmiştim. Meğer Şiirin adı başka İçerik başkaymış. Kutlarım Ahmet Bey! Sevgilerimle.
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir dörtlük beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Aman kendinize dikkat edin. Bu çalanlar o kadar yüzsüz ki ön arka demeden yetim hakkı olup olmadığına bakmadan amuduyla götürüyorlar. O kadar dönem gördüm okudum ama ilk defa bu kadar okutuldum/yutuldum
Amann boş ver be Ahmet abim, ne yapsan boşa zaten.
Bak yine bir anım geldi aklıma (senin sayfanda nedense böyle oluyor, kendimi buluyorum galiba). 19 yaşlarımda oto yedek parçacısında çalıyorum. Sanırım beş altı ay sonra Adnan abi işten çıkarttı beni. Sonrasında babam gitmiş sormuş "bizim çocuğun bir hatası mı oldu" diye. Adnan abi de "yok hocam senin çocuk çok iyi de biliyorsun bir arabası olana yedek parça satıyoruz. Gelen müşteri köyden geldim param yok biraz indirim yap deyince senin çocuk acıyıp indirim yapıyor. Hem de bazen zararına... İyi de adamın arabası var, hatta köyde bağı bahçesi, fındık tarlası var, bizden zengin ve bizim daha çok ihtiyacımız var paraya neden indirim yapalım. Ne gerek var acımaya" gibisinden bir şeyler söylemiş. Ve arkasından " afedersin ama hocam anlayacağın senin çocuk çok HIYAR KALPLİ" demiş:))) Babam sitem edip akıl verdiyse de ticarette şunu yap, bunu yap diye bana, ben bu cümleyi madalya gibi taşırım göğsümde:)
Yani sözüm meclisten dışarı ama iyi olmanın hıyarlık sayıldığı zamanlar bunlar (ki anlattığım hikaye 1989 da yaşandı).
Haddim degil tabi sizin gibi gün görmüş büyüğüme söz söylemek ama yine de söyleyeceğim, vicdan rahatsa gerisi boş. Onlar düşünsün... Bugünün yarını da, öteki tarafı da var...
Ben tarihleri net hatırlamam - o zamanalar çok gencim. birazda siyaset koşturuyoruz - ıvır zırır bir mevzudan polis aldı beni- Ankara emniyetine- günde cuma akşamı- iki buçuk gün nezarette kaldık- o zaman bilgiler taze - çene de iyi laf yapar - 5 metre nezarethane 40 kişi varız ...
ben başladım hak hukuk nutuk- herkes kuzu kuzu dinliyor- içlerinde biri lokantacıymış - kelli felli - beni pek taktir etti- iki gün boyunca yemek ısmarladı herkese- iyi de sardık amcayla- ben soğuk mezeciyim (aşçıyım yani o zamanalar ) pazartesi savcılığa çıkacağız sırayla- Abi işsizim senin lokantada çalışıyım bana göre bir iş varsa dedim...
düşündü düşündü Her zaman gel yemeğini ye- harçlığın yoksa hal ederiz - ama iş olmaz- şaşırdım - yok dedim ben anlımın teriyle çalışmak yemek isterim- olmaz dedi- niye dedim.
sen işçilerimi yoldan çıkarırsın- uğraşamam işte böyle - saygılar...
atı alan Üsküdar'ı geçeli çok oldu üstadım. MİLLET OLARAK ARKASINDAN baka kaldık...şimdi devleti yutmaya çalışıyorlar baktılar bir millet uyuyor! tebrikler ve saygılar sunuyorum...
sevgi ve özlem vardı,
duyarlı yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum
Dualarımla selamlarımla