(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başkent kulisi 🎧 (Taşlama) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başkent kulisi 🎧 (Taşlama) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyayı zam furyası sarmış, almış başını gidiyor. Geçen Sultan Ahmet'te İngilizi Belçikalısı, İtalyanı, Japonu aynı derdi yanıyordu. Biletlerini aylar öncesinde almışlar, yoksa dışarıya adım atacak durumda değil kimse. Savaş, sel hastalık perişan eyledi herkesi. Allah ülkemizi korusun bu sıkıntılı zamanda. Dostluklarınız yol alsın temennisiyle tebriklerim saygımla.
Merayı çöl yaptı deve, Deveyi dikenler seve Zamlar bey ın umrunda mı Ateş düştü bizim eve.
Türkmenoğlu sonu sormuş, İçi yanmış, kafa yormuş Cahil cühela içinde Bilen olmak pek de zormuş..
Üzülme sen Usta Kalem, Sahipsiz mi koca alem, Sığınınca Yaradan a Ne dert kalır, ne de elem...
Tebrik ediyorum sayın üstadım. Yine mükemmel, soğuk duş etkisi yapan bir esere imza atmışsınız. İki yürekli şairin bir araya gelmesi de ayrı bir güzellik katmış şiire. Takdir ve saygılarımla. 3 kıta döküldü anlık klavyemden. Adım Hıdır, elimden gelen budur😀 Sağlıcakla kalınız vesselam.
Gökhan KAVCI tarafından 5/22/2022 4:11:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayatınızın renkleri hep böyle canlı, hep böyle cıvıl cıvıl olması dileklerimle. Onurlandırdınız beni sayın Hoca m. Mavi ve güzel yorumunuza mukabil şükranlarımı sunuyorum. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız...
Yorumunuz ve muhteşem güzellikteki eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Değer veren yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Öncelikle Başkent Ankara'mıza hoş geldiniz. Sizinle iki şair olarak şahsen de tanışma fırsatı bulduğum için bahtiyar oldum. Hacı Bayram camiini sizinle ziyaret ettik. O cami 1427 yılında yapılmış. Yani neredeyse 6 asır olmuş. Avludaki hamam kalıntısı Selçuklulardan kalma, camiye bitişik kilise kalıntısı ise çok daha eski. Yani insanlar gibi uygarlıklar da doğup gelişip kaybolup gidiyor. Önemli olan şu fani dünyada bir hoş seda bırakmak olsa gerek. Şiir sanatı da galiba bizlerin hoş sedalarımız olsa gerek. Malkoçoğlu'nu şahsen tanırım. Beraber fotoğraf da çektirdim.
Maalesef korona ve ardından Ukrayna-Rusya savaşı ile dünya büyük bir krize girdi. Tedarik zincirlerinin bozulması, gıda sıkıntısı gibi birçok sorun ortaya çıktı. İnşallah sonraki günler bugünlerimizi de aramayız. Rabbim tüm insanlığa barış ihsan etsin. Memleketimizdeki her türlü başta ekonomik sorun olarak tüm meselelerimiz hallolması için Rabbime dua ediyorum. Bir yerden petrol ve doğalgaz fışkırsa da keşke cari açık sorunumuz tamamen çözülüverse. Tekrar biz Türkler dünyayı yönetsek. Dünyaya tekrar bir esenlik ve huzur gelse. Dualarım hep böyle. Yine bizler emekliyiz. Zor da olsa iyi kötü yaşamımızı idame ettirmekteyiz. Hele üniversiteyi bitirdiği halde bir işe giremeyen ne çok gencimiz var. Onlar için çok üzülüyorum ve ancak dua etmeye gücüm yetiyor.
Şiirinizde Laga Luga şiirime de ince bir nazire yapılması nedeniyle şiirlerime verdiğiniz değer nedeniyle ayrıca teşekkürü bir borç bilirim.
Bu vesile ile size ve şiirinize adeta nazire kaleme alan Deniz Tayanç'a saygılarımı sunuyorum. Allah'a emanet olun.
Saygıdeğer üstâdım, Sizinle şahsen tanışmaktan ve misafirperverliğinizden mutluluk duydum. Sayenizde Başkentimiz Ankara'yı daha da iyi tanıma fırsatım oldu. Bizler şair olarak elbette ki güncel sıkıntıları da dile getirmekteyiz. İnşallah Allah'ın izniyle tüm sorunlarımız bir an önce çözüme kavuşur. Güzel dualarınız için Allah râzı olsun, inşallah hepimizin duaları kabule şayan olur. Her şey için sonsuz teşekkürler. Allah'a emanet olun.
Atay Üstadım önce kırmızı 🥀 vereyim. Sonra Sahne karşısına geçip ayakta 🤚👋🤚'layım Keşke 7/25 konuşan serçelerde fevaranı duysa... Lafla peynir gemisi yürümediğini görse. İki satır mektup yazıp masaya koysa. Akan sular durulur. Gelincikler açar, papatya fallık olur. Kutlarım. Sevgilerimle
çok güzeldi,ve düşündürücüydü,, öğüt sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı kulutluyorum Dualarımla selamlarımla
"Yetersiz bir maaş kaldı Gelen zam kepçeyle aldı Alım gücü hiç kalmayan Derin düşünceye daldı
Ne yapsak der Türkmenoğlu Bir cevap ver Seğmenoğlu Cüneyt’e akıl danışsak Belki çözer Malkoçoğlu"
İki dostun muhabbetiyle günümüze bir nebze tebessüm dokundu. Gündeme ince dokunuşlarla ,sıcak sohbet ortamı içinde çay yudumlayıp okudum şiirinizi. Çayın sıcaklığı ,hoşsohbetin sıcaklığı güne iyi geldi.
Aynen dediğiniz gibi, farklı bir şiir olması gerekirken günceli yazmak durumunda kaldım. Yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Dostluğun en güzel hali bu olsa gerek...Sanal alemden gerçek dostluklarda çıkarmış . İki dosta bir ömür sağlık esenlik temennisiyle. Kaleminize sağlık Çok hoş bir şiirdi üstadım. Saygılar
Günaydın Şükrü hocam.. sormayın da gitsin yani içinden çıkılmaz bir boyuta geldi ekonomi, neredeyse aldığımız nefese bile zam yapacaklar.. Allah yardımcımız olsun diyelim..durum hiç iyiye gitmiyor zira..daha üzücü olan dünya genelinde böyle..
Dostluğunuz daim olsun..ne sıcak bir görüntü bu böyle..her ikinize de selamlarımla
Aynen dediğiniz gibi, farklı bir şiir olması gerekirken günceli yazmak durumunda kaldım. Yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla.
Ne güzel Üstadım, dostluklar Sanal ile sınırlı kalmamış. Çok güzel bir şiir ile de taçlanmış.. Kaleminize sağlık Her iki Üstadımı da Saygıyla selamlıyorum
Ne kadar güzel iki üstadın buluşup bir araya gelmesi... Şiiriniz fevkalade üstadım... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel ve manidar bir şiir...Tebrik ederim...
Selamlar güneşe, aya Zam geldi kahveye, çaya Ankara'ya yolum düştü Uğradım Osman Akçay'a 🍀 Ne yapsak der Türkmenoğlu Bir cevap ver Seğmenoğlu Cüneyt'e akıl danışsak Belki çözer Malkoçoğlu