Bir bakır tepsi gibi ,söyle ne sunmaktasın Benim yandığım gibi ,sende mi yanmaktasın İkinizin sevdiği, güneş mi yoksa sizin Güneşi dünyamızdan, belli kıskanmaktasın
Sen dönüp durmaktasın, güneşin etrafında Kendini parlak sanıp, durursun karşısında Farkında değil misin ,dünyada dönmektedir Bırakmaktadır bazen, o seni karanlıkta
Yaşıyorken vuslatı ,boşuna düşünmeyin Sevmekteyseniz eğer, güneşe yanaşmayın Seyredin o haşmeti, yetsin size bu kadar Eğer kavuşursanız ,varlıktan söz etmeyin
Vuslat bitirecektir, hem sizi hem güneşi Bırakınız dünyayla, yaptığınız güreşi Herkes yerinde dursun ,seyretsin güzelliği Sizler harikasınız, güneşin de yok eşi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay Ve Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay Ve Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba.Değerli hocam Nihal Hanım'a katılıyorum.Zar zor okuyabildim şiirinizi. Teknik açıdan pek beğendim deyemem.7+7 lik kafiye çok zordur hocam.Kelimeleri inci tanesi gibi düzmelisniz mısralara.Hepsi ahenkli bir görünüm vermeli.Ve bu sayede de o uzun cümleler kolayca,su gibi okunmalı.Ama sizin dizelerinizde bağışlayın bu yok.Anlatım çok ama çok sığ.Sağa sola çekilemeyen kupkuru harç gibi.Bazi kelimeler sırf heceyi tutturmak için yazımış ama bu da okunma esnasında çok kötü vir nefeslenmeye neden olmuş. Affınıza sığınarak yazdım bu eleştiriyi.Umarımkızmazsınız.Allah'a emanet olunuz...
Öncelikle söylemek isterim ki fon rengi ile yazının rengi şiirinizi tamamen okunmaz hale getirmiş.Tabiattaki güzelliklerle bir sesleniş şiiri olmuş.Fakat "bilin ki siz vuslatı asla hiç düşünmeyin" sözünün içinden çıkamadım.Asla ve hiç zaten birbiriyle hemen hemen aynı anlamı taşıyor."Bilin ki... " diye başlayan bir cümleden sonra da "düşünmeyin" sözü, kanaatimce pek uygun düşmemiş.Saygılarımla...
Teknik açıdan pek beğendim deyemem.7+7 lik kafiye çok zordur hocam.Kelimeleri inci tanesi gibi düzmelisniz mısralara.Hepsi ahenkli bir görünüm vermeli.Ve bu sayede de o uzun cümleler kolayca,su gibi okunmalı.Ama sizin dizelerinizde bağışlayın bu yok.Anlatım çok ama çok sığ.Sağa sola çekilemeyen kupkuru harç gibi.Bazi kelimeler sırf heceyi tutturmak için yazımış ama bu da okunma esnasında çok kötü vir nefeslenmeye neden olmuş.
Affınıza sığınarak yazdım bu eleştiriyi.Umarımkızmazsınız.Allah'a emanet olunuz...