. bu akşam masamı şuraya koy anasını satayım koridorun tam ortasına gelen geçen olursa ben ayağa kalkayım sansınlar ki saygıdan yapıyor varsın öyle bilsin dürzüler
bu gün masamı tam ortaya kur donat donatabildiğin kadar varsa bir boğma getir kalamar malamar salata bir yandan içeyim sabaha kadar gelen giden kıskansın kıs kıs güleyim dürzülerin ardından
masamı şuraya orta yere koy ara sıra da yanıma otur geleni geçeni davet edeyim gözü bol sansınlar belki belki yalnızlığıma bir ortak bulunur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öyle sansınlar! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öyle sansınlar! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok artık!.. Bu ne güzellik böyle... Hece şairinden serbest şiir bu kadar mı nefis olur be abim. Ayakta alkışladım. Tebrikler, sonsuz saygılar kardeşinden...
vay be senin gibi beyefendi bir adamı bile çileden çıkarmışlar be dost boş ver gitsin çamura taş atılmaz üstümüze sıçrarlar sonra hiç sevmem ben sonradan pirinçleri ayıklamayı can sıkar be usta kal esenlik içinde...can dost...
SUAT bey merhaba şiir şair için bir yaşam biçimidir Şairi yaşatan şiirdir Güzeldi şiirin Ben de okudum ve kutladım yürekten Şiirle kal, sevgiçle kal, hoşça kal
abbas şiirini lezzeti Suat Zobu üstadımın kalemiyle daha bir tatlı olmuş, üstelik mana açısından daha derin, okuma hazzı veren müstesna bir serbest şiir okudum severek. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Bizde sanmazlar sevgili Suat kardeş. Anlam ve anlatımıyla güzel harikulade bir siir. Temsili de olsa bizde saygı biraz zor bulunur. Çok da tatlıydı siir. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize gönlünüze emeğinize sağlık.
Bu ne güzellik böyle...
Hece şairinden serbest şiir bu kadar mı nefis olur be abim.
Ayakta alkışladım.
Tebrikler, sonsuz saygılar kardeşinden...