(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat yasak… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat yasak… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fitne girmiş gönüllere Nifak tohum vermez başak Gül yüz vermez bülbüllere Firak serbest vuslat yasak Üstadım bu güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Kaleminiz daim olsun Selam ve sevgiler…
Hayırlı günler güzel yürekli dost , Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, Kaleminizden satırlara dökülen sözlerinizi beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
sair osman dastan tarafından 5/5/2022 5:54:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şu günümüzü böylesine saydam anlatan şiir var mı? zaman ne yazık ki bu anlattığınız gibi hocam,insan bir an önce emekli olup evine çekilmeli -fazla kişilerle yüz göz olmamalı bazı dostlar hariç nice şiilerde
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla mükemmel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
ne çok renk saklı hocam hayatta duyguların da firar ettiği kadar sezilerimizde saklı huzur bazen bozguna uğradığımız bazen boş veremediğimiz. bir renkse aşk en haşmetlisi bir çıtaysa aşk en yüksekte asılı var olun
İnsanlık bitmiş ne gezer Bu durum insanı üzer Günahlar içinde yüzer Firak serbest vuslat yasak…
Zarardan dönsem kâr demez Ona göre haram yemez Allah'tan hayır dilemez Firak serbest vuslat yasak… .... Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
Haklı sitemlerle harika yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Cenab-ı Hak nice Ramazan ve bayramlara erişmeyi nasip eylesin inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olunuz.
Etkili duygu dolu dizeler okudum.
Kalemine yüreğine sağlık.
Kutlarım.. Varolunuz.
Selâmlar Sevgiler.