(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oh çekilmez göz yaşlarına Atılmaz feryada kahkaha Kim ölür kim kalır sabaha Ey insanlık nereye daha Hele gitsin bakalım gittiği yere kadar dostum. Kutluyorum emeğini saygıyla
Mübarek #KadirGecesi'nin, huzura, refaha ve bolluğa ulaşmamızda bir vesile olmasını diliyor, her bir insanımızın gönlünden geçen duaların kabul bulmasını Yüce Allah'tan niyaz ediyorum."
Yaaaaaa. İşte böyle hocam. Ne çok yüz. Ne çok yüzsüz. Saymaya ömür yetmez cevap vermeye dahi değmez. Gelinen nokta. Dünyanın adaletsizliğinin git gide sınırları aştığı ve yürekleri aşındırdığı. Şiirin de hası idi. Bu bağlamda tüm içtenliğimle selamlıyorum.
Günbegün yiten çok şey çok insan ve yetinme duygusunun artık eşlik etmediği.
Sevgiyi, saygıyı ve iyi niyeti ve merhameti geçtim bile ki...
Bize böyle öğretilmedi ve dinimiz bunu emretmedi.
Kadir Geceniz mübarek olsun.
En içten selam saygı iyi dileklerimle değerli hocam
İnsanların yüzsüzlüklerini YÜz'lerce sayfalık kitap doluluğunda aktarıyor bize şiir.
Haa, yazılmış böylesi şiirler bütün duvarlara altın yaldızla yazılsa bir şey değişir mi peki? Ne yazık ki hayır.
Çünkü, (sizin gibi üstatlarımız ve bazı değerlerimizi tenzih ederim ama) herkes, hepimiz o kadar alıştık ki bu adaletsiz dünyaya; kendine dokumayan yılana uzun ömür dileyen, gemisini kurtarana kaptan denilen bir noktaya geldik. Herkes "hocanın dediğini yap, yaptığını yapma" modunda yaşar oldu maalesef. Nalıncı keserine döndük....
Bu bol atasözü göndermeli yorum için kusura bakmayın, kolaya kaçmış gibi oldum ama, iş arasında molamda okuyunca şiiri ancak bunlar geldi aklıma:) İyi ki atalarımız, atasözlerimiz varmış:)))
yoruma çok teşekkür ederim haklısınız haklıyız biliyorum ki sessiz milyonlarda haklı olduklarını biliyorlar ama bir şeyi öğrenmemişiz hak mı hakan mı Bak deli Dumrul geldi aklıma iyi ki varsınız iyi akşamlar...
Değerli şairim kaleminizden güzel bir dörtlük düşmüş sayfanıza beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nicelerini sayfanızda görme dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Merhaba AHMET bey Örgüsüyle, kurgusuyla, anlam ve anlatımıyla güzeldi şiir Biz de her zaman olduğu gibi kutladık yürekten, yalansız ve riyasız İlhamın her zaman bol, tüm şiirlerin eşsiz ve benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sa