Anlamadım gitti sebebi nedir Beni engellemiş bizim Yakuphan Nedenini bilmem kastı kimedir Beni engellemiş bizim Yakuphan - Ne hakkında atıp tuttum Yakup’un Ne malı mülkünü sattım Yakup’un Ne hakkını alıp yuttum Yakup’un Beni engellemiş bizim Yakuphan - Bilirdim ki engel koymaz kendisi Yakup sevecendi severdi pisi Engelle demezdi asla kedisi Beni engellemiş bizim Yakuphan - Manavgat’a gidip dövsem mi bilmem 🙂 Gidip kedileri sevsem mi bilmem Şiirler yazarak övsem mi bilmem Beni engellemiş bizim Yakuphan - Aleyhinde iki satır yazmadım Toplumun içinde bir kez bozmadım Asla darılmadım asla kızmadım Beni engellemiş bizim Yakuphan - Manavgat’ın Şelalesi şahane Öyle çok suyu var Kızılırmak ne Sebebi bilemem yok ki bahane Beni engellemiş bizim Yakuphan - Abi derdi ben de kardeşim derdim Gerçekten kardeşim gibi severdim Tartışma mı yaptım ortam mı gerdim Beni engellemiş bizim Yakuphan - Başkası olsaydı güler geçerdim Engellesin varsın boşverin derdim Üstüne bir bardak suyu içerdim Beni engellemiş bizim Yakuphan - Seni zor duruma soktum mu yoksa İstemeden gönül yıktım mı yoksa Yakubum kardeşim sıktım mı yoksa Beni engellemiş bizim Yakuphan Neden engelledin bizim Yakuphan - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakuphan Beni Engellemiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakuphan Beni Engellemiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer hocam öncelikle geçmiş olsun hiç önemli değil bu sıralarda engelleme modası hasıl oldu nedendir bilmiyoruz şair dediğin ozan dediğin yazar dediğin ne dersen de hoş görülü olması lazım bir sıkıntın var sa mesaj diye bir bölüm var oradan derdini söylersin ama onu yapmak yerine engel koyuyorlar hemde sizin şiir de belirttiğiniz gibi hiç ummadığınız kişi aklınızın köşesinden bile geçirmediğiniz birileri sizi engelliyor fakat neden engellendiğiniz i siz bilmiyorsunuz dokunuyorsunuz şiirini okumak için karşınıza engelisiniz ikazı çıkıyor sanki beyniniz den vurulmuşa dönüyorsunuz ASIKLUZUMSUZ Diye bir şair arkadaş da beni engellemiş bende bu sıralarda engel yiyenler furyasına katıldım hiç suçum nedir bilmeden ikaz bile edilmeden canımız sağ olsun kıymetli hocam elbet engelleyenlerin bir bildiği vardır başınızı ağrıttım kusura bakmayın iyi geceler sonsuz saygılarımla...
İnsan şiir gönüllü olunca, boşveeer diyemiyor. Siz öncelikle bu konuyu dert edecek kadar asil bir yüreğe sahip olduğunuz için bence şanslısınız, bir adım önde yürüyorsunuz. Ben olsaydım, benden önde yürüyen insanlardan faydalanmayı, onların yeteneklerinden pay kapabilmeyi, onları örnek almayı düstur eder, onları incitmemek için gayret sarf ederdim. Kaybeden siz değilsiniz. Şiir çok güzel sayın üstadım. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Saygıdeğer üstâdım, Öncelikle sonsuz geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum. Alibaba'ya aynen katılıyorum"seni engellemişse zaten değmez birisidir". Okuduğum birisi değil ama hayatında böyle bir şiir yazabildiğini sanmıyorum. O seni kaybettiğine üzülsün. Ben onu engelci Yakuphan diye Edebiyat Defteri şiirine ekleyeyim kayda geçsin görürse beni de engellesin :)) Sonsuz selam ve saygılarımla.
Sevgili dost öncelikle çok teşekkür ederim. Allah kimseye böyle bir hastalık vermesin. 4 defa aşı olmuş halimiz böyle olunca var aşısızlığı düşün. Benim küçük oğlum 2020 Eylül ayında geçirdi. O zaman aşı da yoktu. Resmen ölümden döndü. Allah bize bağışladı çok şükür. Şimdi Hollanda'da. Elektrik Elektronik Mühendisi. ODTÜ'yü dereceyle bitirdi. Canon'da çalışıyor. O da ayrı bir olay. O "Senin şu hastalığının 100 katını düşün. Ben öyle hastalandım" dedi. 4-5 gün entübe kaldı. Engelleme olayına gelince aslında umurumda değil. Hani aramızda bir şey geçse yüreğim yanmayacak. Neyse boş ver. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Var ol.
Hiç ummadığım birisi de beni engellemişti. Fark ettiğim ilk ve son engellenmeydi bu. Başka var ise de denk gelmedim henüz. Ancak hiçbir aksi diyaloğumuz olmadığı halde ve arada bir sayfama uğrarken, birden engelleme yapması dokunmuştu. Sebebini merak ettim ve kendi kendime bir sağlama yaptım. Bir arkadaşım; isim vermeden birisinin onu engellediğini yazmıştı. Ben de; "seni engellemişse zaten değmez birisidir" demiştim. Arkadaşımın isim vermediği engelleyici beni de engelleyerek kendisini ifşa etmiş oldu.
Eğer yanlışlıkla (nasıl oluyorsa) yapılmamışsa!.. dediğim gibi, üzerinde durmaya değmez demektir.
Şiir ise; tam bir sanat eseri abim. Gönlüne bereket. Saygılar kardeşinden.
Kardeşim o senin gönül güzelliğin. Kirpi yavrularını pamucuk yavrularım diye severmiş. Birbirimizin yazısı şiiri de bizlere öyle geliyor sanırım. Çok halsizim. Güzel yorum için teşekkürler. İyi ki varsın. Sağol Kardeşim Allah'a emanet ol.
:) Yanlışlıkla dokunmuştur kesin engelleme butonuna. Yoksa, kimsenin sizinle bir düşmanlığı, kırgınlığı olamaz. Herkes bilir nezaketinizi, iyi kalpliliğinizi. Herkes bi yanadır, siz bi yanasınızdır bu konuda:) Uğruna şiir yazıldığını fark etse, ne kadar mutlu olur kimbilir:)
Ayrıca, bir teşekkür borcum varmış size, yeni öğrendim:) Şükrü Hocam yazımın yorumuna yazmış; “edebiyat defteri ailesine” sizin sayenizde girmişim. Fark etmediğim için özürlerimi, ince düşünceniz için de teşekkürlerimi kabul edin lütfen!
Bir şey değil ne demek. Sensiz o 5 şiir eksik olurdu :) Şimdi koltuğumun altına karpuz sığacak kadar kaldırmaya mecalim yok bir Şu güzel yoruma kahkahalarla gülmeye takatim yok iki İnsan hem öldürürken hem hapşırır mı ya :) Gülme hakkım saklı kalsın
Evet yanlışlıkla engellemiştir:) Selam ve sevgilerimi gönderiyorum coronalı coronalı
Bikaç kişi haricinde kimsenin sayfasına uğradığım yok sanırım burda arkadaşım yok henüz.. Demekki zoruna gidiyor insanın Can denen yerine dokunuyor Can sağolsun ustam Ne denir.... Kapımız Türk geleneğine göre misafirlere dostlara açık.... Kimseye git demeyiz Gidenler bırakır..
Valla usta hiç sayfasına uğramadığım bazı arkadaşlar bile engellemişler beni anlam veremedim- vardır bir düşündükleri diye düşünüyorum da- keşke o düşüncelerini bize de duyursalardı... saygılar...
Yakuplar çoğalmış dost ne yapsınlar çıkarı ve hırsları öyle istiyor canı öyle isteyeni gidip dövsek adam kalmaz bırakalım ne halleri varsa görsünler zaten böyleleri lüzumsuz atsan atılmaz satsan satılmaz çok kardeşim diyenler var ama şu an düşman gibi kırmızı kartla geziyorlar dost harikasın kal esenlik içinde...
Çok doğru söylüyorsun. Koskoca bir şiir yazmaya bile değmez. Abi sorma hanım da ben de corona olduk. Evdeyim WC ye gidecek elimi oynatacak takatim yok.
Merhaba değerli dost Her zaman ki tat ve deminde, vede güzelliğinde idi eserin Kutluyorum yazdıran yüreğini, yazan kalemini ve eserini Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Şiiri okuyunca merak edip sayfasına girdiğimde beni de engellemiş. Kendisini tanımam etmem. Sayfasına girdiğim çok nadirdir. Herhangi bir şiirimi okumuş, şiirime bir yorum veya beğeni de bırakmışsa da hatırlamıyorum.
Allah yolunu açık etsin. Kendisine ve tüm İslam alemine hayırlı Ramazanlar dilerim.
Belki "Ne hakkında atıp tuttum Yakup’un Ne malı mülkünü sattım Yakup’un Ne hakkını alıp yuttum Yakup’un Beni engellemiş bizim Yakuphan" olup bitenden hiç haberi yoktur. Ya da Yanlışlıkla dokunmuştur eli Değilse Ona engelle demiştir bir Veli Kim Bilir... Şiir 4x4 Biri engellese beni, bende çekerim kırmızı çizgiyi. Tebrikler.