(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"sevgi tek kişilik,aşk iki kişiliktir"..böyle oluvermiş aşk da dizelerin gizlerine sarmalana sarmalana...Tüketmek değil, birbirimizi,tek yürekte oluvermektir özgürce sevdalanış...İnsanoğlunun dünyaya gözünü açmasıyla başlar bir yudum sevgi ihtiyacı...Gerçi anne rahminde hisseder çocuk ammenin tüm üzüntü ve sevinçlerini de...Elmanın diğer yarısını arar insan tüm ömrünce...Bulunca,tüm engeller ve acılardan geçince, o bir yudum sevgiyi,sarmalar da sarmalar artık dünyasını maviliklerin tüm tat ve renkleri...Ebediyete taşır insan sevdasını ve orada da doyulamıyacak olan ruh ikiziyle beraber olmayı düşler...İşte bu...sevdanın bendeki anlamı...Haliyle,bakınca gökyüzüne,denize ve heryere,orada görür aynı pencereden sevdasını gönlünce...
Tebriklerim,duygularımıza ve sevdalanışlarımıza tercüman oluşlarınızdaki içten paylaşımınıza,ve de,illa da,aşkın emek istediğini ve emeğin alın terinin ruh ve yüreğimizdeki hazlarının dünyalara bedel olduğunu şeffafça ifade eden avazlarınızdaki güzellikleredir...selamlarımla...
İŞTE Bİ TARİFİ SEVDANIN.. BAZEN ACI BİR KALEMDİR KIRILIR.. BAZEN BİR DALDIR UÇURUMDAN ÇEKER ALIR.. BAZEN HİÇTİR, BAZEN HERŞEY.. HERŞEYİ ANLATAN O GÜSEL YÜREĞE SAYGILARLA.. ÇOK HARİKAYDI.. KALEMİNİZ HİÇ DÜŞMESİN..
Bazen bazen tanıdıktır, bazen kardaş...
Kimi zaman abi,
Kimi zaman yoldaş...
Ama en önemlisi de aşk...
Sağlıcakla Sema Hanım...