(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kem Küm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kem Küm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Risalei nurlarda da birçok küfür ve şirk sözler var.
Haşa Ali R.a. ha Sekine adında kitap getirdiğini Cebrail in diyor Yine Risalei Nurlarda Kuran ın alındığı yerden alındığını söylüyor A.kadir 'den yardım dileniyor Ahkaf 5-6. Ayetlere bakınız.
Aşık Niyazi bey ediplerin sözlerinde olanın zahiriyle hüküm vermek noksan olur. Önce insanın genel hayatına bakmalısınız ehli sünnete uygun bir yaşantısı var mı diye ardından sözleri değerlendirilmeli. Bilirsiniz ki ilham geldiğinde insan kendini tutamaz ve yazar ancak aynı zamanda tasavvuf terbiyesinden geçiyorsanız cezbe hallerinde yazmamak daha evlâdır. Yunus Emre'ye Mevlana'ya ve pek çok ehlisünnet şaire şirk isnadında bulunabiliriz bazı satırlarından dolayı. Ancak bu insanların hayatlarında kılı kırk yararcasına Kur'an ve Sünnet çizgisinde yaşadıklarını görürüz. Cezbe hali söylenilenleri bu durumda genel halleriyimiş gibi değerlendirilmemeli. Allah Teala zannın çoğundan kaçının diyor. Zannın çoğundan kaçınalım inşallah Aşık Niyazi bey.
Risalei nurlarda da birçok küfür ve şirk sözler var.
Haşa Ali R.a. ha Sekine adında kitap getirdiğini Cebrail in diyor
Yine Risalei Nurlarda Kuran ın alındığı yerden alındığını söylüyor
A.kadir 'den yardım dileniyor Ahkaf 5-6. Ayetlere bakınız.