Sevmeler sevilmeler, ne günahtır ne ayıp Değerini bilelim, kalp kalbe karılalım Sevgi kalbin temeli, sevgisiz kalpler kayıp Sevdayı büyütelim, sımsıkı sarılalım İlaç şifa veremez, çarem sensin bunu bil Mendil değil elinle, göz yaşımı gel de sil.
Adımı anınca sen, kulağım o an çınlar Yüreğim taşar gider, çalar içinde çanlar Candan desin varımsın, diyeni ister canlar Aşıkların halinden, aşka düşenler anlar İlaç şifa veremez, çarem sensin bunu bil Mendil değil elinle, göz yaşımı gel de sil.
Hata değil ki sevmek, aşkla gönüle girmek Çoktan öte severek, aşkın sırrına ermek Mutluluk ve huzuru, bulup kalbine sermek Sevda denen kilimi, dokuyana el vermek İlaç şifa veremez, çarem sensin bunu bil Mendil değil elinle, göz yaşımı gel de sil.
Aşkı günah bilmesin, sevgiyi bilmeyenler Sevdalı kirpiklerden, yaşları silmeyenler Sevdiğiyle ağlayıp, birlikte gülmeyenler Vefayı nerden bilsin, sevilip sevmeyenler İlaç şifa veremez, çarem sensin bunu bil Mendil değil elinle, göz yaşımı gel de sil.
Sevilerek özümden, sevda eyleyeceğim Aşk dolu sözleriyle, türkü söyleyeceğim Yanıma gelsen bile, yine özleyeceğim Bitanesin benimsin, candasın diyeceğim İlaç şifa veremez, çarem sensin bunu bil Mendil değil elinle, göz yaşımı gel de sil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAREM SENSİN BUNU BİL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAREM SENSİN BUNU BİL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgisiz kalplerin kayıp oluşu kuşkusuz temelsiz oluşundandır, her daim yıkılmaya ve de yok olmaya layık olan kalplerdir. anlam ve anlatımı itibariyle her türlü takdire şayan okuma hazzı veren müstesna bir serbest şiir... tebrikler ve saygılarımla...
Emeğine yüreğine sağlık usta
____________________________________Selamlar