Ağlama yüreğimdeki çocuk Gözyaşlarını salma içime Sellere katma sevgileri Set çek artık hislerine Üzme beni Dökme yaşlarını yüreğime.
Ağlatamıyorlar desem de beni Biliyor musun Duygularım olsa da taş misali Gördüklerinde içimde sen varsın Benim yerime ağlatıyorlar seni.
Ağlama diyorum sana çocuk Dünyada sevgi azalmış Şefkat kalmamış Uçuruma iter Acımazlar Bakmazlar özüne Acır canın gülerler yüzüne.
Beklediğin ne desem sana Bir gıdım, ve bir tutam Bir tatlı söz masalı Yudumlamak sevgiyi Sevmek sevilmek misali Bilirler de sevmeyi Severler acı vermeyi İsterler acılar çekmeni Bilmemezlikten gelirler işte Sevginin dünyayı güzelleştireceğini.
Ağlama ağlatma demedim mi Kendini hep küçük tut avut Tatlı ninnilerle benliğimi uyut Yüreğimdeki katkısız sevgiyi Karşılığı olmasa da hep büyüt Allah’a ulaşan dua gibi çoğalsın Aç ellerini yüreğim çağlasın Ruhum seninle doyasıya ağlasın İstiyorum şimdi sen ağlat beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTİYORUM SEN AĞLAT BENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTİYORUM SEN AĞLAT BENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyguların şiiri.
Kutlarım...esenlik dilerim.