(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ara yoğun bir şekilde şiir okuyorum, bazen olur insanda bilirsiniz...Çoğu kez yorum yazmaya çalışıyorum, bazen yazıyorum bazen yazamıyorum...
Sitede dikkatimi çeken kalemler oldu epeyce...Sizin şiirleriniz de onlardan... Şairi tanımadani kimdir nedir bilmeden sadece şiiri şiir olarak okumak, eleştirmek, yorumlamak...bence en tarafsızı...
Bazen tıkanıp kalıyorum bazı şiirlerde yorum az geliyor şiirin güzelliğine...
Kaleminize sağlık...
hep senin yüzünden yüz buluyor derdim ne vakit gülse yüzüm
İç sesime her zaman güvenmişimdir ve beni hiç yanıltmamıştır...
Fazla mutevazı olmayın...
Yorum da içten gelirse yapılıyor, bazen şiiri çok beğensen de düşmüyor o da ....
Maviler ve kırmızılardan çok yorumlara bakarım...Bazen müzik sitelerindeki yorumları okurum, o derece yani ...İnsanın iç yüzünü yansıtır samimi bir yorum...İlham verir şaire...
İç sesime her zaman güvenmişimdir ve beni hiç yanıltmamıştır...
Fazla mutevazı olmayın...
Yorum da içten gelirse yapılıyor, bazen şiiri çok beğensen de düşmüyor o da ....
Maviler ve kırmızılardan çok yorumlara bakarım...Bazen müzik sitelerindeki yorumları okurum, o derece yani ...İnsanın iç yüzünü yansıtır samimi bir yorum...İlham verir şaire...
bazen gönlü hoş eden yorumlar oluyor.. bu da böyleydi misal
iç ses maviye boya derken dış ses hayır diyor zira içeriğinde övgü geçen bir sözü taltif etmek ne bileyim sanki mütevaziliğe gölge düşürecek hissi
..
önceleri çokça yorum yapardım sevdiğim sevmediğim ya da öylesine
sonraları şey oldu nasıl desem..
hani nadir olan şeyler kıymetlidir genelde ama aslında bir şeyi kıymetli yapan salt nadirliği olmamalı altın çok taş ise az bulunan olsaydı bu kritere göre taşa kıymet verilmeliydi oysa taş altın gibi parlamaz en azından
Usulca geceye uzanan saatlerde
Dalların dudak ucunda kızıl güller açardı
Ah şiirlerin ne güzel derdim..
Şantidepresan gibi;))
Böylee en kremalısından