(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sükut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sükut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi şiir. Kimi yerde felsefi bir anlatımla şiire mana katmışsınız. İfadeleriniz çok güçlüydü. Okuyanı etkilemek çok kolay değildir. Ama bu şiiriniz etkiledi beni. Daha nicelerine inşaallah.
Bu şiiri kahvaltı yaparken beş on dakikada yazdım ve paylaşmak bile istememiştim aslında sonra öyle şiirler görüyorum ki (bir cümle) amaan dedim paylaşayım. Demek ki bazı yüreklere girmiş şiir. Kiymet veren yüreğinize çok tesekkür ederim Değerli şair Saygılarımla...
yüreğine sağlık çok güzeldi çok acıklıydı,sevgi ve özlem vardı, Allah şetlerimize gazilerimize rahmet eylesin, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla
"Ya şiirlere ya şarkılara Neden tutunamaz insan insana Çok mu zordur candan bir merhaba Zararsız bir konuşma"
Çok kolaydır elbette zorlaştıran yine insanoğlu, bütünüyle güzel bir şiir okudum tebrik eder iyi çalışmalar dilerim efendim. Candan Selam ve Saygılarımla..
Candan bir merhabalar şairem İnsan insana lazımdır ama insan insana! Çok teşekkür ediyorum ziyaretinize ve yorumunuza çok kıymetli idi... Sonsuz selam ve sevgilerimle...
Kanun gibidir eğriler doğrular Çıkarlar dimdik karşına Kim koyuyorsa kuralları En isyancı ruhlar bile boyun eğer Bu kurallar karşısında Ya da boğuluruz kendimizin Yarattığı çıkmaz sokaklarda...
Hep o kurallara sebep ne ödünler verdik kendimizden şairem. Sonrasında bize kalan kocaman bir hiçç oldu hep. Ve hiçlikler içinde bir yaşam, yaşamaksa tabi... Bu meyanda yüreğimin iç sesiydi dizeler. Gönül dolusu tebriğim ve gül yüreğinize sevgilerimle...
Ne ödünler verdik sonrası hiç oldu! Fedakarlık ve ödün vermenin bize birşey kazandırmadığını anlamak için geç kaldık! fakat hayat yaşanmadan öğrenilmiyor malesef. Elimizde hayatı kullanma klavuzu olmadan yaşıyoruz ders almadan sınav oluyoruz .. Genel kaderimiz bu .. Bu günümüze de şükür ne diyelim şairem Benden de sizin gül yüreğinize sevgilerimle Çok teşekkür ederim...
Kimi yerde felsefi bir anlatımla şiire mana katmışsınız.
İfadeleriniz çok güçlüydü.
Okuyanı etkilemek çok kolay değildir.
Ama bu şiiriniz etkiledi beni.
Daha nicelerine inşaallah.
Tebrik ediyorum.
Selam ve saygılarımla