İçim yanıyor içim aşkınla için için, Sen bir kere yüzüme gülmedin bile gülüm! Niçin sevda odunda yaktın serimi niçin? Gülistanda güllere bülbül olurken dilim!
Aşerir sevdiğine vuslata hasret yürek, Dünya dediğin ne ki insan manada gerek, Yok oldum benliğinde sevgine bürünerek, Sana giden tüm yollar niye yokuş sevgilim!
Ayrılığın acısı ölümden de zor bana, Bundandır yorgunluğum hasretliğin kor bana, Ben divane mecnunum sen kendini sor bana, Aşk öksesinde dilim dilinir dilim dilim!
Yaralı yüreğimin nadide mihmanısın, Tozlanmış umudumun filizlenen yanısın, Daha ne diyeyim ki sen canların canısın, Ankalar diyarında bana vuslattır ölüm!
Simsiyahgecelerin kör zifirinde çilem, Mihnetinde yüzerim gülmeyi nerden bilem, Kalbimin sol yanında azapta bir ikilem, Nuh’un Tufanındayım Hakk’adır arzuhâlim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ÖKSESİNDEYİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ÖKSESİNDEYİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Simsiyah gecelerin kör zifirinde çilem, Mihnetinde yüzerim gülmeyi nerden bilem, Kalbimin sol yanında azapta bir ikilem, Nuh’un Tufanındayım Hakk’adır arzuhâlim! değerli üstadım bu güzel eserinizi kutlarım selam ve saygılar...
Her zaman ki gibi gönlünüze damlayarak harika duygularla kaleme döktüğünüz şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz yüreğiniz dert görmesin candan dost gardaşım kalın sağlıcakla...
Merhaba değerli dost Eserin güzeldi her zaman ki tat ve deminde vede güzelliğinde, bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasın.Gönlüne, ömrüne bereket.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın,şiirle, sevgiyle, dostça ve hoşça kalasın
Çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık saygı değer Ümit hocam canı gönülden kutlarım tebrikler kaleminiz kavi ilhamınız bol ve sonsuz yürek sesin daim olsun iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar dilerim sağlıkla kalın sonsuz SAYGILARIMLA...
Değerli şairim sayfanızda gönüllere hitap eden akıcı anlamlı ve kurgusuyla güzel bir eserinizi beğenerek okudum kalemin daim ilhamın bol olsun sayfanızda nice güzel eserler görme k üzere selamlarımla esenlikler dilerim kalın sağlıcakla
Mihnetinde yüzerim gülmeyi nerden bilem,
Kalbimin sol yanında azapta bir ikilem,
Nuh’un Tufanındayım Hakk’adır arzuhâlim!
değerli üstadım bu güzel eserinizi kutlarım selam ve saygılar...