(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir virgül koydum kurduğum cümlelerin sonuna Bin umut ektim çorak toprağıma Ne gök bulutlandı ne de yağmur yağdı Hal bu ki çıkılacak daha uzun yollar vardı
Bu sabah perdeyi ekenden açtım Kendimle yeniden kucaklaştım Şöyle bir silkelenip tenimden Yeni sayfaları yazmaya başladım
İnsan dünyaya daha kaç kez gelebilir ki Kılıç mı sözden söz mü kılıçtan keskinki Kabuk tutsa da her yara silinir mi Aynı hikaye farkı sonlarla bitebilir mi
Dün, bu günün noktası değilmidir ya gelecek olan günler herşey rağmen hayat devam eder. Nokta bitiş değil yeni bir başlangıçtır. Sevgi ve saygı ile Ozan
E llerine birdaha dokunamayacağım biliyormusun Bu şiirimi birkez daha oku ve kararını ondan sonra ver.İşte ozaman git.gideni gitme diyememki.Bizleri bırakabileceksen bırak ve hiçbir şey yazmadan elvada bile demeden bırak git.Gitmezsen işte o zaman bizleri seviyor ve değer verdiğini anlarız.Dönmezsen geri işte o zaman bizleri hiç sevmediğini düşüneceğiz.
Ayşe neden nokta koyuyorsun hayata?,neden nokta koyuyorsun bu güzelliğe? bu nokta koymaların bir daha şiir yazmayacağım anlamınamı geliyor.yani sen bizleri terk ediyorsun öğlemi ? neden ayşe neden? Akrostiş (adına yazdığım) şiirim geldi birden aklıma sanki sen böğle bir kısa dört yazacaksın bende bunu önceden bilmiş gibi bende o dörtlüğe sana ithaf etmiş oluyorum ne tesadüf değilmi.Sakın ola ki bizleri sensiz bırakma tamammı.bu mübarek beraat kandili için birkezde büyük sözü dinle.
... ....üç nokta ne anlama gelir. ......üç noktayla ne demek istendi. .......şairin ruh halini mi yansı tıyor. .....iki nokta olsaydı ne olurdu. .....neden dört nokta değilde üç. ....bu üç noktanın ötesi varmı. .........üç nokta şiirse şiir nedir. .......SORULAR .....devam ediyor bunu şaka olarak kabul edelim, ....belki, ayşe hanım üç noktanın ne anlama geldiğini açıklar.