Bizlerden ayrılalı yedi yıl oldu Diktiğin güllerin dermeden soldu Gelen de vurdu, giden de vurdu Hasretin aşımda tuzumdur ANAM Ardından ağlayan kuzundur ANAM
17/kasım/2021 E.ALPERTÜRKATA/canım sultanım,kabrin nur mekanın cennet olsun İnşallah
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANLAR CANI ANALARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANLAR CANI ANALARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek sesin susmasın. Kalemine kuvvet Değerli Dost Can Paremiz ANacığınıza Rahmet olsun. Mekanı Cennet olsun İnşallah. Sağlıklı HUzurlu bir yaşam dilerim. Kıymetli Şairim. Selâmlar Sevgiler.
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı anneye yazılmış bir eserinizi beğenerek okudum Allah rahmet eylesin yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Midayet Kara tarafından 11/19/2021 11:38:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Annelere ne yazılsa azdır onlar bizim Cennetimiz.. Annenize Allah'tan rahmetler diliyorum değerli hocam. Mekanı Cennet olsun... İçten ve harika seslenişlerdi. Yüreğinize sağlık. Sonsuz saygı ve selamlarımla...
Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânı cennet olsun inşallah. Hüzün veren duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler üstadım. En içten selam ve saygılarımla.
Kalemine kuvvet
Değerli Dost
Can Paremiz ANacığınıza Rahmet olsun.
Mekanı Cennet olsun İnşallah.
Sağlıklı HUzurlu bir yaşam dilerim.
Kıymetli Şairim.
Selâmlar Sevgiler.