(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaleminiz daim olsun değerli hocam muhteşem ötesi şiirinizi begeniyle gıptayla okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Kalbinde esince sevdanın yeli Alıp da sürükler götürür seli Mecnun gibi düşer aşarsın çölü Sevda ile asla bozulmaz aran
Değerli hocam ben bir Çerkes olarak, Çerkes müzikleri beni bir başka etkiliyor ve şiirinize de harika yakışmış. Dün şiirlere yorum getiremedim o sebeple gözümden kaçmış inanın görseydim kesin günümün şiiri seçerdim. Şiiriniz öylesine duyguluydu ki Duyumsatan kaleminize ve yürek sesinize gönülden tebrikler. Sonsuz saygı ve selamlarımla...
Harika yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler efendim. Eklemekten mutluluk duydum. Bu güzel yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Anlamı ve anlatımı, içten görerek, duygu coşkusuyla yazılmış bir şiir kendini nasılda okutuyor. Yürek sesiniz ve kaleminiz var olsun. Sevgi ve muhabbetle değerli hocam...
Değerli şairim gönül sesiniz sayfanızda anlamlı bir esere dönüşmüş insanın kalbine hitap eden akıcı anlamlı bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler görmek dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
En güzel yorumları için tüm şair dostlarıma teşekkürü borç biliyorum, sağolun varolun. Her şey gönüllerinizce olsun inşallah. Sonsuz selam, saygı ve hürmetlerimle.
ANLAMLI VE NEFİSDİ OKUDUĞUM ŞİİR YAZAN YÜREĞİ KUTLARIM SAĞLIKLA KAL