Hala çiledeyim bak bu yaşımda Gelene geçene kanıyorum ben Müthiş badireler döner başımda Herkesi kendimden sanıyorum ben - Yine gurbetteyim yine yalnızım Yine derinlerden geliyor sızım Yine çekilmezim yine mızmızım Kendimi çok iyi tanıyorum ben - Bu mudur yaşamın gerçek kuramı Dostlarımla bozuyorlar aramı Kanatırlar kaşıyarak yaramı Kıskancı gammazı kınıyorum ben - İhanet aldatma ar’dı eskiden Sevdiğimiz bize yar’dı eskiden Sözüne bağlılık vardı eskiden Geçmişi özlemle anıyorum ben - İnsanım iradem yaptı seçimi Yıllar benliğime verdi biçimi Kaynayan su ısıtmıyor içimi Temmuz Ağustos’ta donuyorum ben - Yaşam yorgunluğu vurur yüzüme Yarın meşakkati büyür gözüme Gelir karamsarlık siner özüme Sanki günden güne bunuyorum ben - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yine Yalnızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yine Yalnızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzelliğe bir tutam eşlik edeyim diye uğraştım. Beceremedim be abim. Yazdığım hiçbir şeyi yakıştıramadım yanına. O yüzdende yorum yapmakta böyle geç kaldım. Affına sığınarak. Gönlümü, tebriklerimi ve saygılarımı bırakıyorum buraya.
Kardeşim senin nokta bile koymaktan gurur duyarım. Alır başıma taç yaparım. Yakıştıramamak ne demek. O senin asaletin, o senin gönül güzelliğin. Sağ ol kardeşim. Senin varlığın yeter.
Şairdir şiirin dilinden bilen, şairdir şiiri gülen güldüren Merhaba değerli vede usta kalem Her zaman ki güzelliğinde eseriniz Kutluyorum yürekten, yalansız ve riyasız Allah'a emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın
Şiirin “çekilmezim, mızmızım” ve “günden güne bunuyorum” kısmına şiddetle itiraz ediyorum:) çekilmez olsaydınız bu kadar sevmezdik sizi, ayrıca bunayan biri de o güzel öyküleri yazamazdı:)
Sen... Sen var ya Sen. Adamında Hasısın. Dostun da Hasısın. Şiirinde Ustasısın. At o sana has kahkahandan bi tane Hiç bir şeyin kalmaz turp gibi olursun. Gardaşım benimmm...
Gönülden akarak pınar gibi çağlayan kelimelerdir şiir... İnsanın içindeki sesin dışa vurmasıdır şiir... Yürekten gelen duygulu, kimi zaman dramatik yazı dizisidir şiir. Gönlünüze sağlık. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle. Selam ve saygılar..
çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım
Dua ve selamlarımla.