💐17 Mayıs 2021’de ebediyete uğurlanan hemşehrimiz değerli dostum halk ozanı Âşık Mahmut Çelikgün’e ithâfen yazdığım şiirlerden birisidir. Cenâb-ı Hak’tan rahmet diliyorum, mekânı cennet olsun.💐
SEN GİTTİN GİDELİ, ISSIZ BURALAR...💐
Sen gittin gideli, ozanım, dostum Sen gittin gideli, tatsız buralar... Sen gittin gideli, şiire küstüm Sen gittin gideli, ıssız buralar...
Sen gittin gideli, yazmıyor kalem Sen gittin gideli, dönmüyor âlem Sen gittin gideli, bitmiyor çilem Sen gittin gideli, yalnız buralar...
Sen gittin gideli, şiirler yetim Sen gittin gideli, kış gibi iklim Sen gittin gideli, hep aynı takvim Sen gittin gideli, sessiz buralar...
Sen gittin gideli, yaralar derin Sen gittin gideli, rüzgârlar serin Sen gittin gideli, dolmuyor yerin Sen gittin gideli, sensiz buralar...
Sen gittin gideli, yüreğim buruk Sen gittin gideli, gönüller vuruk Sen gittin gideli, tezenem kırık Sen gittin gideli, sazsız buralar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen gittin gideli, ıssız buralar...💐 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen gittin gideli, ıssız buralar...💐 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gittin gideli, yüreğim buruk Sen gittin gideli, gönüller vuruk Sen gittin gideli, tezenem kırık Sen gittin gideli, sazsız buralar...
Aşık Mahmut Çelikgün adına yazmış olduğunuz bu anlamlı eserinizden Dolayı sizleri canı gönülden tebrik ederim hocam değerli ozanımıza Allah dan rahmet dilerim mekanı cennet olsun saygılarımla selamlar
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Vefalı dostlarınız çok olsun. Güzel şiiriniz için kutlarım. Kaleminiz daim olsun inşallah. Selam ve saygılar.
Yüreğine kalemine sağlık