Bağnaz kesiyor Yobaz yakıyor Güya medenileşmiş olan Uyduyla bakıyor Ölçüyor biçiyor Uçakla füzeyle Bombalıyor Adrese teslim Gahi biyolojik Gahi napalm Atomu hidrojeni de var Kan çiçekleri açıyor Toplu geliyor ölüm
Hani Çocuklara küçük kurşun olacaktı Ortası yok mu ortası Devam etmede zulüm
Kimi paraya tapmada Kimi soykırım yapmada İnsanlık al gülüm ver gülüm
Zengin Fakirin ekmeğini Çalıyor Kodaman garibin hakkını almada Bir de utanmadan Telefonda Hakkını helal et diyor Laf olsun torba dolsun Telefondaki hak ne ola ki İki lakırdının lafı mı olur Sen büyük lokmadan haber ver HARAM OLSUN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölçü Nedir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölçü Nedir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim! En büyük adaletsizlik adilmiş gibi görünenlerin geliyor. Duyarlı yüreğinize sağlık tebrik ederim. Güzel şiirinizi beğenerek okudum. Ilhamınız bol kaleminiz daim olsun. Hoşça kal Şiirle kal.
Değerli şairim sayfanızda güzel bir eser paylaşmışsınız nice böyle anlamlı ve okurken insana haz veren eserlerini sayfanda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
bir önceki belediye dönemiydi Ankara da metroda gaz yükledim karta - eve gittim - yükleyemedim - geri gittim metroya - yeni işe alınmış sanırım - bilmiyor işi- ne iptal edebiliyor - ne kartı açabiliyor - bana Maltepe ye git orda düzelt diyor- acık didiştik - ya niye gidim orya - uzak kış günü - (ki orda yapılıyor her işlem biliyorum)
adam ikide bir hakkımı helal etmem deyim - kestiriyor
yar kardeşim dedim mağdur olan benim hakkı yenen benim soğukta bırakılan benim
neyin hakkını helal etmiyorsun hakkı yenen benim bir sor ben helal ediyor muyum öyle aklıma geldi
Ölçü nedir-i okurken her nedense aklıma Neyzen Takıldı! Dedim ki bu şiir siyasetçilerin yediği naneyi anlatıyor... Şiiri, Neyzen Tevfik'in Mebus Şiiri yorumlasın. Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler; Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler... Künyeni almak için, partiye ettim telefon Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler!.. Üstat! Dünyanın her köşesinde, Milletin kaderi mebusların iki dudağı arasında... Mebusları toplasak Dünya alem 4 mevsim bahar olur, kır çiçekleri açar. Yazan yürek ve kalemi kutlarım Hocam.
zaman öyle oldu ki dönekler revaçta dost gücü yeten yetene Allah sonumuzu hayır getire...tam isabet anlam yağmurlu harika bir paylaşımdı kutlar esenlikler dilerim...
En büyük adaletsizlik adilmiş gibi görünenlerin geliyor.
Duyarlı yüreğinize sağlık tebrik ederim.
Güzel şiirinizi beğenerek okudum.
Ilhamınız bol kaleminiz daim olsun.
Hoşça kal
Şiirle kal.