Gel göklerin kızıl saçları Gül açmışı zambaklar yüzünde
Bağdaki üzümlerin sararsın yaprakları Vazolara dolduralım bal özünü Gel benim ebedi sevgilim Hasat zamanı yaklaşıyor Kuşlar uzaklara gitsinler, dönerler Al beni kucağına Bir tutam tohum bırakalım nisana
Derelerin olgunlaşan gözlerine Dörtnala at olsun kalbimiz Asma dalları gibi dolanalım yükseklerde Ve şakıyarak yeryüzüne Gösterelim güzelliğin kıyafetini
Yaklaş sar beni, işte şuracıkta Yalnızlığı ürküterek, yakın gel Kapat kapıları mühürle Aramıza girmesin sonbahar Gel sevgilim, Günümüz aydın olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonbahar'da❤ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonbahar'da❤ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir pastoral bir esinti bıraktı ruhumda yer yer çarpıcı ve ilginç benzetmeler ile yola çıkan bu şiirin aşka simetrik yansıması da bir o kadar buram buram hissedilir derecedeydi.
üzüm asma derken... şarabı da aramadım değil : ) hatta ve hatta dionysos'u şarap da aslında sembolik olarak burada aşkı temsil göstermiş sanırım değerli kalem.
yazın bitişinin istenmemesi ve sonbaharın ruhta yalnızlığı temsili... bu sebepten aşığın bir nevi karşılık verme beklentisi güzel izler bıraktı.
tadı ilginç ama okunmaya kıymet bir şiirdi. ışıkla daima.