Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBETTİĞİM GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBETTİĞİM GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
şiir dediğin işte bu...az olacak ve de öz olacak.... kutlarım efendim...selam ve hürmetler...
Hiçbir güzelliğin ve yaratıcılığın kendini ispata ihtiyacı yoktur. ve hiç bir insan doğduğu gün yürümemiştir. Şiir kalbimizin doğumudur ona şevkatle sarılırız büyütürüz. Her şiir çocuğu onu doğurana güzel gelir başkalarına gelmese bile ve hiç bir vicdanlı yüreğin onu öldürmeye hakkı yoktur. Bence yorumlar bu yolda ilerlemek sevdası ile yola çıkanlara rehber olmalı..çalılıklarla dolu bir yolun sonundaki uçuruma değil, uzunda olsa patika bir yolun sonundaki edebiyat bahçesine götürmeli..Hiçbir şey seni yıldırmasın şiir dostu moralini bozma yazmaya devam et. Sevgi ve saygı ile Ozan
Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
Kardelenler yazdımı güzel olmalı. Tıpkı karları delerek güneşe olan hasretlerine ulaşabilmek için, o dondurucu soğuklarda açan çiçekler gibi. Sevdâları ebedi olur, Gönülden sever. Ayrıca şairlik İnsanın içinde var olan duyguların açığa çıkarılışıdır. Bazen dağlara, taşlara, güllere, çiçeklere, velhasılı kelam Yaratılanı sevmektir, şairlik. İçndeki yanardağı dışa vuruşta belki biraz ağır kalınabilir. Zamanla daha güzelleşir ve bir gül bahçesi gibi olur o seven gönül. Büyük şair Abdülhakhamit Tarhan nasıl ki bir makber'i yazmıştır. Yazdıran duyguya bakmak lazım. Çok sevdiği eşinin vefatından sonra kaleme alınan şiir ; MAKBER Olarak gönüllerde durmaktadır. Konar göçerlerin bir lafı vardır. " YÖRÜK GÖÇÜ GİDE GİDE DÜZELİR." Obasına varasıya kadar yollarda sağlamlaştırarak yol alan göç eşyası obaya vardığında sapasağlam olarak çözülür. Kutlarım. Kardelenin gönlünden damlayanları.
sevgili kardelenim.evet ben ben hiç şiir yazmadım yüreğimin sevdasıysa yazmaya başladım.yeteneğim varki bukadarını yapabiliyorum ben tartışmak isemiyorum çünkü bizim gibi insnlar sevgi ile besleniyor.bu yüzdende kacmak içinde silmedim daha önce yazdıklarımı ,kavga eder gibi tutkun bey gibi şiir sevenlerle tartışmamak istemiyorum.???tartışmak bizim işim değil çünkü
Kutlarım seni sevgili kardelen şaiirlik te budur zaten söylediğim gibi edeptir siz edebi seçensiniz Tutkun Beye gelişnce onu çok eskiden beri tanırım o bunun huyudur şiire şaire saldırmadan geçemez ve bende onu her gördüğüm yerde tenkit etmeden geçemiyorum belki birasz olsun değişir diyorum ama nafile uğraşmak boşuna ama o yinede böyle konuştuğu sürece ben yine onu tenkitlerimden geri kalmıycam, ben şiir adına yeni yetişen şairlerimiz adına bu gibi kişilerle çok uğraşlar verdim o yüzden bu tür konuşmaları asla kabul edemiyorum siz bişi demeseniz de olur ben tüm haksızlıkların karşısında dostlarımı hep savunan oldum ve olmaya da devam edeceğim bu kim olursa olsun beni tanıyan dostlarım bunu çok iyi bilir Tutkun Durukan beyefendi de öyle O ne demeye çalıştığımı ve ne demek istediğimi çok iyi bilenlerdendir o yüzden sizin gönlünüz ferah olsun sevgi dileklerimle sevgiyle kalın ama hep şiirlerde kalın, kardelence...
Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
Kardelence güzel bir dörtlüktü okuduklarım harikaydı tebrikler... Kendini sürekli ben şairim diyen Sayın Tutkun Beyede bir çift sözüm var sürekli şairliğini ön plana çıkaran ve kendisine sürekli övgüler yağdıran sözleriylede şaiir olunmaz, şair önce edeptir ve kendini öven sürekli başkalarını küçümseyen alay eden bir şahsın da ne toplumca nede insanlık adına nede dinimizce hiç yeri yoktur. Şair ben şaiirm demeden önce edepli olmayı öğrenmeli sonra kendini överek ben şairim demeli... Sevgili dost insan şair doğabilir ama yazmak kaleme almamak demek onun şair olmasına engel değildir bu bir ıspattır sadece şairlik adına ıspatınızı geciktirir duyguların ıspatı olmaz şaiirliğinde ama ıspata ihtiyaç duyanlar küçük yaşta aldım sazı elime der sadece! Tutkun Durukan gibi... Harikasınız tekrar tebrikler esen kalın saygılarımla...
kardelenim tarafından 8/10/2008 3:57:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiire yeni başladım, şimdi yazıyorum, uzun zamandır yazıyorum cümleleri bana çok saçma geliyor...Şiir bir yetenek ve kaabiliyet icrasıdır...nasılki beste yapmak resim yapmak yetenek gerektiriyor ve insanın içinde olan güçle bu yapılıyor şiirde öyledir....Ozanlara, aşıklara, şairlere bakın hepside yolun başından başlayıp sonuna kadar gider...yani insan emekli olunca yada canı sıkılınca şair olmaz....her sevdiğini kaybeden şair olsa yada her eline sazı alan besteci olsaydı etrafta şairden ve nbestekardan geçilmezdi....şairin amatörü olmaz....Zaten İlahi kudret vermişse ruhuna şairliği o şair olarak doğar....şair sonradan olunmaz, şair doğulur....
Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
İNSANLAR DEGERLİ OLAN CANLILARI KAYBEDİNCE DAHA COK İYİ ANLIYORLAR O YUZDEN HAYATTAYKEN YASAMANIN KIYMETINI SEVERKEN SEVGILININ KIYMETINI BILMEMIZ GEREKIR ........
ELINIZE SAGLIK COK GUZEL BIR SİİİR OLMUS TEBRİK EDERIM
Seni kaybettiğim gün anladım özlemi Anlatabilsem sana anlarmısın Belkide işte burda başlıyor bu sihir Aşk denilen bu illet Ama senin için hala çok uzak benim için ise çok yakın
Bilmiyorum ama bana göre aşkı illet görmek şiirsi değil kaleminiz daim olsun
Anlatabilsem sana anlarmısın
ANLABİLEN YÜREKLERLE KARŞILAŞMANIZ UMUDUYLA SELAMETLE