(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Dilek hanım, sanırım onyıl kadar oldu, antoloji. com isimli güzel bir şiir sitesine daha yeni üye oldum, (şiirlerim demem abartılı olur) iç dökümlerimi eklemeye başladım, görüşler paylaşımlar yapılıyor,. Sitede çok yeni olduğum için de saf saf yazıp duruyorum... :)))
Bir gün amcanın biri mesaj yazmış o zaman daha kırklı yaşlardayım amca 70'inde, işin enteresan yanı bu amcanın şiirleri hiç benim tarzım da değil ama kötü de yazmıyor itiraf etmem gerekirse.
Neyse mesaj konusu şu: ilk sayfa şiirlerini antolojim listeme almamı rica ediyordu.
Ben de cevaben okumadığım şiirler için tercih kullanmamın çok da iyiniyetli bir şey olmayacağını ilettiğimde, beni sadistlikle suçlaması ı mı istersiniz, egoistlikle suçlamasını mı istersiniz, saygısızlıkla itham etmesini mi istersiniz... :)))
Be ne olduğumu belki bilemem ama ne olmadığımı gayet iyi bildiğim için güldüm geçtim...
İyi ki gülüp geçiyorsunuz, çok da doğru yapıyorsunuz... Gönülden tebrik ediyorum, hem sizi, hem şiirinizi...
Orada bir şiiri kırk üye antolojim listesine alırsa o şiirler "POPÜLER" yani yıldız şiirler oluyormuş, benim gibi bir çaylak nereden bilsindi o ayrıcalıkları... :))
haticeak tarafından 8/11/2021 11:29:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Metin Hara' nın bir kitabında şöyle bir cümle okumuştum. "Hayat sizi güldürmüyorsa espriyi anlamamışsınızdır" O günden kendi ayıplarının farkında olmayan insanlara artık sadece gülüyorum. Çünkü hayat çokta takmaya değmeyecek kadar kısa.
Hatice Hanımcım çok teşekkür ediyorum size sevgiler selamlar
Değerli şairim derin duygularla yazılmış anlamlı akıcı ve kurgusuyla harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Gün olur yarama kabuk bağlarım
Bazen eş dost diye ümit bağlarım
Biçare bağrımı közler gülerim
Hassas deli ruhum yalnızdır nice
Kendimi eğlerim hergun hergece
Bilinmez bakınca yüreğim ince
Derdimi içime gizler gülerim
Tebrik ederim
Yüreğin dert görmesin