(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamlar.Sıradışı olmak iddasındaki şiirlere oldum olası beğeni duyarım.çok güzel olduklarından değil,olması gerektiği gibi olmadıklarından.Konu ne şiirde?Neyle başlıyor?Neyle bitiyor?Eğer şiir mecazlı sözleri sıralamksa art arda sayfalar dolusu yazabilirimAma bağlantı olmalı bence.Kolay gelsin şair arkadaşım.Allah'a emanet...SURÇ-İ LİSAN ETTİYSEM AFFOLA...
konu ne? neyle baslıyor? neyle bitiyor? gibi sorularınız çalışmayı anlamadığınızdan yada okuma alışkanlığınızın düşük seviyede olduğunun bir göstergesi. işte sorularınızın cevapları: insanlar büyür, tanışır acıyla hüzünle, geride bırakılıp yola devam etmek için bir çok gerekçemiz olur ,hayat telaşından. oysa saçlar hiç değişmez rüzgarı değdiği saçlar...
küçükken masallardır merkez ama büyüyünce ağır kalın ve genelde bir filozofun yazdığı yazılardır yaşamak. yaşayabilmek.
son olarak çevirdim tüm ninnileri doğuya.
doğu umuttur bir doğuş ninniler çocukluktur....
umarım anlatabilmişimdir. dolaylı hakaretiniz için teşekkür ediyorum ki bence en büyük hakarettir yaptığınız.
papatyalar ve ninniler eksik olmasın hayatınızdan