Kum saati gibi İnce ince Tane tane dökülüyorum avuçlarımda zaman.. Geçmişin çok ötesinde varlığın geleceğim de yokluğun.. Aşk yaşandığı yürekte közde külleniyor.. Sen her baharda kendi dalında çiçekçiçek yenileniyorsun.. Ben baharların eskimiş düşlerinde seni yaşıyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUM SAATİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUM SAATİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu edebiyata değer veren ve binlerce edebiyat severin toplandığı güzel bir uygulamada yazılan şiirler hikayeler öyküler makaleler, okudukça değer kazanıyor ve okusun diye yazılıyor. Belki bir kez bakıp geçiyoruz belki hiç bakıyoruz okumuyoruz. Lakin okuduklarımıza da o gönül sesini duydugumuza dair bir işaret olsun diye beğeni puan veya yorum yaparak onun edebiyata karşı tutkusunu alevlendirmek belkide ilerde çok iyi bir yazar olmasına vesile olmakta gayet elzem. Bu sebepten ben elimden geldiğince boş vakitlerimde benim sayfamı beğenen beğenmeyen ziyaret eden etmeyen herkesin listeden şiirlerine yazılarına göz atmaya karar verdim. Bazı yazarlar gibi sadece karşılık gözeterek gruplasmak ve sırf kendi şiirini beğendi diye beğeni veya yorum yapmak maalesef edebiyatın fikir anlayışına sığmıyor.
Eseriniz okudum ve beğendim gayet güzeldi tebrik ediyorum.
Selamlar ve saygılarımla.