(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ezdi bütün düşlerini... Yenik bıraktı geride... Hayata kaygılı, Yüreği titrek, Bıraktı öylece ezik... Ateş oldu önce yaktı... Kor oldu sonra yandı... Söndü ve küllendi... Gönül gözü görmez oldu sevdayı...tebrikler arkadaşım hoş dizeler..
Değmeyin bugün gönlüme, Yaralıdır... Derinden sancılıdr... Bir şovalye geçti üstünden... Ezdi bütün düşlerini... Yenik bıraktı geride... Hayata kaygılı, Yüreği titrek, Bıraktı öylece ezik... Ateş oldu önce yaktı... Kor oldu sonra yandı... Söndü ve küllendi... Gönül gözü görmez oldu sevdayı... Değmeyin bugün gönlüme, Acılıdır... Kendine yastadır.... Ayrılığa ağlamaklı,özlemlidir... Hasret yüklüdür geçmişe... Geçmişte ki sevgiliye... Değmeyin bugün gönlüme, Darmadağındır... Adı aşk olana aykırıdır... TEBRİKLER HARİKA BİR ŞİİR.....
Değmeyin bugün gönlüme, Acılıdır... Kendine yastadır.... Ayrılığa ağlamaklı,özlemlidir... Hasret yüklüdür geçmişe... Geçmişte ki sevgiliye... Değmeyin bugün gönlüme, Darmadağındır... Adı aşk olana aykırıdır...
bugünkü ruh halime o kadar uyuyorki şiiriniz.. yüreğinizin sesi yüreğimin sesi olmuş.. can-ı gönülden kutlarım.. selamlarımla..
Değmeyin bugün gönlüme,
Darmadağındır...
==
Değmen benim gamli yaslı gönlüme .
Evet çok güzeldi satırlar.Yüreğinize sağlık..