Canım aşkım bir nefes Çabuk geçiyor bu heves Sahici olsun üç gün olsun Kelebek olmak istiyorum
Sen kelebek demezsin Bunu bana söylemezsin Umarım uzun sürmezsin Kelebeği üzmezsin.
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKLAR KELEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKLAR KELEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım aşkım bir nefes Çabuk geçiyor bu heves Sahici olsun üç gün olsun Kelebek olmak istiyorum === Kelebek kadar zarif,ince narin ve etkileyici ol ama,ömrün onun kadar kısa olmasın. Yüreğine sağlık.. Selamlarımla ..
Yunus Emre gibi akıcı ve sade...Şiirde ritim ne demek iyi biliyor yazan kaleminiz....Şiirde önemli olan basit ama çarpıcı ifadeleri ritim ve melodik yapı ile birleştirip icra etmektir....Siz hece veznini iyi kullanırsınız...hece şiirleri bekliyoruz sizden.....başarılar...
Her sabah fırsatı elden kaçarken Bülbül mağrur güle avuç açarken Tutkun'u unutma gelip geçerken Beni el yerine koyma Yıldız'ım
Canım aşkım bir nefes Çabuk geçiyor bu heves Sahici olsun üç gün olsun Kelebek olmak istiyorum
çok hoş ve samimi. aşka susamışlığın güzel bir örneği. egoist kızlardan değilsiniz belli. kimsenin olma benim ol demiyorsunuz. kelebek yap uçur beni değil mi. sevgiler kelebek kız.
bence şiirden anlamıyorsunuz.anlıyorsanızda bu şiiri anlamamışsınız.Çünkü ,şair herzaman yaşadığını ve hissettiğini yazmaz .yakın çevresi ve hayal dünyası yardımcı olur .hiç bir şey zannnetmeyin.
Canım aşkım bir nefes Çabuk geçiyor bu heves Sahici olsun üç gün olsun Kelebek olmak istiyorum ======================= iŞTE AŞKIN ÖZÜ BU.UZUN YILLAR YAŞAMAKTANSA, KELEBEK ÖMRÜ GİBİ OLMALIDIR YAŞAM. MANALI SÖZLER. TEBRİKLER..