Sen ey kibirli gönül çıldırtma ini cini Kaf Dağı’nda görerek bir şey sanıp kendini … salma - Boyun borcu bakidir bir şekilde ödenir Kul hakkı ağır olur ne yutulur ne yenir … alma - Sakın ha böbürlenme dağlar dursun yerinde Pire bile muntazam manası çok derinde … dalma - Süleyman olsan n’olur çorabı çok görmüşler İlle çorap diyene ne çoraplar örmüşler … dolma - Ben ben deyip sürekli üste çıkan sen isen Sağa sola bağırıp gönül yıkan sen isen … olma - Kimse baki değildir gelsen beşyüz yaşına İnsanlığı çiğneyip dünyada tek başına … kalma - Zaten kalamazsın da..!
Suat Zobu
DOSTLARDAN:
Yetim hakkı ateştir, dokunanı yakacak Senden olmasa bile nesebinden çıkacak ...Çalma! ............... Alibaba / Teşekkürler Kardeşim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Ben Deyip ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Ben Deyip ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yetim hakkı ateştir, dokunanı yakacak Senden olmasa bile nesebinden çıkacak ...Çalma!
Sabah uğradım, kendine has bu güzelliği okudum. Ardından yağmur gibi esin geldi ama fırsatım yoktu. Aklımda kalan iki dizeyi çam sakızı niyetine kabul buyurursan sevinirim abim.
Özel olduğu kadar anlamlı ve kalite bir şiir. Can-ı gönülden tebrik ederim. Sonsuz saygılar kardeşinden...
Aklı başında olan her insanın alması gereken harika öğütlerle bezenmiş şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Gönlüne sağlık
Kalemin Kavi
Yüreğin abad olsun.
Selâm ve Duâ ile.