eskiden şiir yazarken aklıma kafiyeli laflar gelirdi sözlere mi küstüm kafiyeye mi ben anlamadım sığlık geldi bünyeye yerleşti oysa ne çok harf vardı anlatamadım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derinden sığlaştım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derinden sığlaştım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni bildim bileli esiyor tozuyorsun O güzel moralini gereksiz bozuyorsun Sen yazmamam desen de, o kendini yazdırır Yazamam derken bile, bak şiir yazıyorsun
Sen kelimeleri çuvala döküp sallasan, odaya yuvarlasan şiir olur... Alibaba'nın dediği gibi, zaman zaman şairlerin kalemi geçici tutulma yaşar. Ben de öyleyim mesela. Sen böyle devam et zamanla vites büyütürsün. Saygılarımla şairim...
Şair tutulması sendromu!.. Teşhis hemen hazır.:)) Şaka da olsa, gerçek de bu. Dönem dönem hepimize olan bir durum. Sizin için yeni ise kârlısınız. Sağlık olsun!.. Allahtan, geçici bir durum. Yani, akünün bitip şarj etme süreci gibi bir şey. Bir kaç güne bişeycikler kalmaz:) Sağlık, sıhhat ve iyi geceler efendim.
kalem küser🌹🌹🌹
senin şu pozitifliğin yeter